HyvÄÄ Uuttavuotta

Hyvvää uutta vuotta täältki!

Paheet on aika hyvin tullut karsittua tämän vuoden aikana, olen lopettanut kokonaan kessuttelun, baareissa en viihdy, olen ruennut harrastamaan liikuntaa (siis tämä saleilu ja esim. lenkkeily).
Voisin luvata olla vielä kiltimpi ja huomaavaisempi läheisiäni kohtaan. Joo. :) Ja lupaan olla repsahtamatta.

Hyvää uutta vuotta vaan täältäkin!

Vai lupauksia uudelle vuodelle... Voisin yrittää hallita aikani paremmin. Paino sanalla YRITTÄÄ... :D

Oikein hyvää ja VOIMAKASTA uutta vuotta!

Ai lupauksiako? Miun motto on että vannomatta paras elikkä lupauksia en tee. Hyviä aikomuksia tietysti on. Toivomuksia löytyy, mutta tunnetuista syistä niitä ei saa paljastaa.

:kippis1:

Uudenvuoden päätöksiä:

- Saada sisäsoudussa 2 miljoonaa metriä kasaan ennen 60-vuotissyntymäpäivääni (puttuu 180 000 m), joten aika riittää ihan hyvin.

- Opiskella espanjaa lisää Bolivian matkaa varten (alkaa syntymäpäivästä seuraavana päivänä.)

- Tulla käymään Suomessa kesällä miehen ja lasten kanssa.

- Roikkua vähemmän Internetissä.

- Pitää paino 63 kilon mieluummin alla kuin päällä.

:thumbs:

Hyvää vointia ja terveyttä kaikille meille ensi vuotta varten! :)

Lupauksia..no tuota.Lupaan rueta katsomaan tarkemmin ruokavalioni perään..tammikuun alusta kun olisi tarkoitus aloittaa kunnon bulkki (terve bulkki siis!) ja huhtikuussa sellainen harjoituskiristely..katsoa vähän miten osaa käyttää ruokaa hyväkseen :)

Minäkin lupaan

Jos pysyn terveenä
-treenata tavoitteellisemmin
-pudottaa nämä ylimääräiset kilot
-olla parempi toinen puolisko
-huomata ajoissa jos en pysy terveennä ja korjata tilenne heti.

Eiköhän ensi vuodesta tule parempi kuin tämä turhan rankka vuosi, mutta toisaalta osaan nyt nauttia elämän joka hetkestä
-pienistä-isoista
-arjesta ja juhlasta
-hyvästä olosta-velä paremmasta olosta

Hyvää Uutta Vuotta kaikille Pakkislaisille
:haart:

Erittäin menestyksekästä uutta vuotta kaikille minunkin puolestani!

Lupauksia en aio tehdä mutta olis tarkoitus yrittää olla parempi ihminen itseään ja muita kohtaan. Se pitääkin jo paljon sisällään. Vähän vastuullisemmin pitäis käyttäytyä ja pitää omasta kropasta parempaa huolta, lihasmassan lisäys kuuluu tähän.

Mä oon päättäny, et ku viime vuonna sain pudotettuu 6kg, joista on jo yks tullu takas, että tänä vuonna (tänä keväänä) lähtee vielä viis kiloo ylimäärästä fläsää liikkeelle. Nyt ku oon vuoden verran käyny salillakin, ni toivoisin et jotain paljastuis läskin alta.. :thumbs:
Ja tottakai koitan syödä viksummin ja ahertaa salilla (ja koulussa...) innokkaammin :)

Tuloksekasta uuttavuotta punttimimmeille! :whip:

jep... menestyvää uutta-vuotta vaan kaikki!!!

minä lupaan.....
no en kyl lupaa, vaan yritän kaikkeni että saan jouluna syödyt suklaat sulamaan ja paljon lihasta tilalle!!!!

vaihdan ihan saliakin paljon parempaan paikkaan ja alan käymään spinning tunneilla.... mä oon päättänyt tulla "kireeseen kuntoon"!!!

jos alkaa puuduttaa, tuun tänne hakemaan inspiraatiota koska oikeesti ihmiset TE ootte saanut muhun paljon potkua!!!

KIITOS SIITÄ!!! :worship:

Elikä kerrassaan mahtavaa uutta vuotta kaikille punttimimmeille munkin puolesta! :haart:

No, mä voin luvata että vedän kunnialla ja lipsumasta tän dietin loppuun. (Älkää pyörtykö, ihan pienimuotoinen dieetti on kyseessä... joulukinkut vekka ja silleen)

Maanantaina aloitin ja tarkoitus olisi vain tammikuun vetää, sen jälkeen oletan että olen saanut tarpeeksi pudotettua (~4kg), mutta jos ei ni sitte täytyy kattoo jatkoaikaa....

Mutta Hyvää Uutta Vuotta Kaikille!

P.S. Eikä sitten ryypätä tuloksia mäkeen :D

Menestystä vuodelle 2004!

Mietin, että mitähän sitä oikein lupaisi. Monena vuonna olen luvannut yrittää olla vähemmän äkkipikainen tuittupää, siitä löytyy varmaan työsarkaa vielä tulevallekin vuodelle. Lisäksi voisin luvata koittaa syödä säännöllisemmin. Viime aikoina on töissä muka ollut niin kiirus, että syömiset jää päivällä vähiin, jonka seurauksena töiden jälkeen treenissä loppuu voimat kesken ja illalla tulee vedettyä karseita settejä energiavajeen paikkaamiseksi.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

Uudenvuoden lupauksia on muutama, tai sellaisia juttuja joita olen jo osittain toteuttanutkin ja nyt on loistava tilaisuus alkaa toteuttaa niitä tosissaan kun alkaa uusi vuosi. Jonkinlaista elämäntaparemonttia oon tehny jo jonkin aikaa mutta tässä muutama lupaus:

- ruokavalio kuntoon, on jo melko hyvin hallussa.
- mahtua kokoon 38, nyt koko 40
- tehdä gradu
- hymyillä enemmän :) .

Onnea vuodelle 2004!

Ensi vuoden tavoitteena on dietata hieman, ihan kokeiluluontoisesti (viimeisestä kiristely-yrityksestä aikaa n. 3 vuotta). Ajoitukseksi olen kaavaillut maalis-huhtikuuta ja lähen liikkeelle hiilareita vähentämällä ja hieman kävelyä lisäämällä, tuntu toimivan viimeksikin ihan hyvin. Saas nähä kuinka kauan hermot tällä kertaa kestää...

Hirmuisen hilpsakkaa uutta vuotta jokahiselle punttimimmille!!! :) :kippis1:

Jaa, että jotainkos pitäisi luvatakin? No tuota... vähennän roskaruoan ja karkin syöntiä, pääsivät mokomat tuossa loppuvuonna taas ryöpsähtämään vallan käsistä... ja joo, lupaan että tästä eteenpäin tulen pysyttelemään KAUKANA tulos-/provisiopalkatuista duuneista (long story...):evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom