Hydrolysoitu hera Viking Powerissa?

Rupesin tässä miettimään ennen seuraavan Viking Power säkin ostoa, että paljonkohan tuossa tavarassa oikein on hydrolysoitua heraproteiinia? Viking Power sisältää hiilareita ja protskuja 1:1 suhteessa... Proteiinit on hydrolysoitua ja ultrasuodatettua heraa sekä maitoproteiinia. Kun pakkauksessa ei mainita eri protskujen määrä grammoina/prosentteina, niin ajattelin että onkohan tuo hydrolysoidun proteiinin käyttö lähinnä mainoskikka; sitä onkin käytetty vain marginaalisesti? :confused: ...Ja maitoproteiinia sitäkin enemmän:mad:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by taisteluorava
Rupesin tässä miettimään ennen seuraavan Viking Power säkin ostoa, että paljonkohan tuossa tavarassa oikein on hydrolysoitua heraproteiinia? Viking Power sisältää hiilareita ja protskuja 1:1 suhteessa... Proteiinit on hydrolysoitua ja ultrasuodatettua heraa sekä maitoproteiinia.
<Hifistelyä>Sikäli mikäli kaseiini hidastaa imeytymistä niin ei ole mitään väliä onko siinä hydrolisoitua proteiinia vaiko ei.</Hifistelyä>

Originally posted by Matthew
Kuinka paljon tuo maksoi ja miten iso pussi?

Kun ajattelin että tuota seuraavaksi voi kokeilla.

-Matthew

taitaa olla pusissa 1300g ja hintaa jotain 29€uroo jos en ihan väärin muista..:rolleyes:

En minäkään näe mitään järkeä laittaa sekaisin maitoproteiinia ja hydrolisoitua heraa. Mainoskikkaa taitaa olla koko jauho.

Originally posted by Fat22
En minäkään näe mitään järkeä laittaa sekaisin maitoproteiinia ja hydrolisoitua heraa. Mainoskikkaa taitaa olla koko jauho.

Olinkin juuri kyseenalaistamassa kaseiinin ja hydrolysoidun heran yhteishyödyn... Ajattelin tilata LRP:stä tollasen 4,5kg säkin VP:tä, mutta taitanee olla kuitenkin järkevämpi vaihtoehto sekoittaa omat sörsselit eri jauhoista...

Ostin tuossa jokunen aika sitten pussin Fastin Whey3:a... Huomasin myös erään numeron vaihtuneen siinä mihin olin tottunut... Whey3 oli ennen 900 gramman säkissä... Uuden ostettuani kyljessä lukikin 800g Hinta on kuitenkin pysynyt samana... Ei ole myöskään Whey3:ssa kerrottu eri proteiinien suhdetta toisiinsa... Lieneekö tässäkin hydrolysoidun proteiinin määrä lähinnä marginaalinen? :mad2:

Olinkin juuri kyseenalaistamassa kaseiinin ja hydrolysoidun heran yhteishyödyn... Ajattelin tilata LRP:stä tollasen 4,5kg säkin VP:tä, mutta taitanee olla kuitenkin järkevämpi vaihtoehto sekoittaa omat sörsselit eri jauhoista...

Ostin tuossa jokunen aika sitten pussin Fastin Whey3:a... Huomasin myös erään numeron vaihtuneen siinä mihin olin tottunut... Whey3 oli ennen 900 gramman säkissä... Uuden ostettuani kyljessä lukikin 800g Hinta on kuitenkin pysynyt samana... Ei ole myöskään Whey3:ssa kerrottu eri proteiinien suhdetta toisiinsa... Lieneekö tässäkin hydrolysoidun proteiinin määrä lähinnä marginaalinen? :mad2:

Maustetut ovat 800g ja sama hinta. Maustamaton on 900 gramman pusseissa, kuten aina ennenkin. Maustamatonta ei saa 800 gramman pusseissa.

siis hidastaako kaseiini heran imeytymistä?
itse ainakin olen järkeillyt että hera imeytyy yhtä nopeasti oli samassa yhteydessä mukana kaseiinia tai ei. Ja kaseiini puolestaan on sitten hitaammin imeytyvää?
Vai olenko aivan pihalla kaseiineistä sun muista hommista? Jos olen, olkaa kilttejä ja selittäkää.

Yleinen mielipide on että kaseiini hidastaa imeytymistä yleensä. Tosin en muista nähneeni mitään tätä tukevaa tutkimusta mutta varman päälle...

Joops söin juuri viime satsin nimenomaan tuota viikinki power paskaa ja se ei saanut ainakaan mua kovin vakuuttuneeksi.Voisin väittää että siinä ei ole grammaakaan hydrolysoitua.Jos on kunnon hydrolysoitua ni pitäs vissiin maistuakin vähä kiprakkaammalle:rolleyes:

Originally posted by LAUMAT
no se taas riippuu hydrolisointinti asteesta.
Näin on, eli jos hydr aste on kovin alhainen ei sillä myöskään ole paskankaan merkitystä, kunhan saavat tekstin lyötyä pussukkaan. Noissa sekoituksissa en tosin usko muutenkaan kovin paljon kirpeyden tulevan esille jos osuus kokonaismäärästä on pieni.

Ääh, ihan suotta natista hydrolysoinneista, ainakaan valmiiden sekoitusten suhteen. Siitä vaan ostamaan ainekset erikseen (esim. hydr. heraa, maltoo ja kreaa) ja sekoittamaan Mun Recovery Drink, jos ei Viking Power tms. kelpaa.

Originally posted by Iivili
Ääh, ihan suotta natista hydrolysoinneista, ainakaan valmiiden sekoitusten suhteen. Siitä vaan ostamaan ainekset erikseen (esim. hydr. heraa, maltoo ja kreaa) ja sekoittamaan Mun Recovery Drink, jos ei Viking Power tms. kelpaa.
Ja taatusti tulee halvemmaksi.

No mä syön viking poweria+ lisään aina vähän hydroloisutua soijaa mukaan. Ja liekö vaan uskon kysymys mutta tuntus toimivan.

Rupesin tässä miettimään ennen seuraavan Viking Power säkin ostoa, että paljonkohan tuossa tavarassa oikein on hydrolysoitua heraproteiinia? Viking Power sisältää hiilareita ja protskuja 1:1 suhteessa... Proteiinit on hydrolysoitua ja ultrasuodatettua heraa sekä maitoproteiinia. Kun pakkauksessa ei mainita eri protskujen määrä grammoina/prosentteina, niin ajattelin että onkohan tuo hydrolysoidun proteiinin käyttö lähinnä mainoskikka; sitä onkin käytetty vain marginaalisesti? :confused: ...Ja maitoproteiinia sitäkin enemmän:mad:

Virallisten pykälien mukaanhan tavaran raaka-aineet pitää luetella tuoteselosteessa suuruusjärjestyksessä eli mitä on eniten ensin jne. Jos hydrolisoitu on VP:N selosteessa ennen noita muita proteiineja pitäisi sitä siis olla eniten noista proteiineista(eli vähintään 34% proteiinimäärästä).

Suositut

Back
Ylös Bottom