Huonoja ravinteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu
Mitkäs on muuten kokemukset lisäravinteista forumin porukalla, onko tullut vastaan jotain todella paskaa, joka on ollut aivan täysin kusetusta esim. jotkut "Jingksen"-ruohouutteet?
Onko jonkun valmistajan kreatiini esim. ollut perunajauhoa tai proteiini hiekkaa?

Noita ravinteita kun on monenlaista ja monen valmistajan niin onko kukaan uskaltanut ostaa pikkufirman tavaraa, joita esim. Suomessakin kaupataan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin nyt on sitten sinun vuorosi kokeilla sitä "harrastelijalle" antamaasi neuvoa.

Älkää tilatko tuotetta 'Golden BCAA's'
Se sisältää haaraketjuisia aminohappoja apaut saman verran ku heraproteiini.
:(

Originally posted by Andy
No niin nyt on sitten sinun vuorosi kokeilla sitä "harrastelijalle" antamaasi neuvoa.

Toki tässä sitä on eka yritetty mutta kun tuloksena on sitä sun tätä välillä.
Johtuu varmaan siitä kun on keskiviikko.

Ajattelin vain että jos joku solidaarisuuden vuoksi haluaisi omakohtaisten kokemusten perusteella varoittaa muita.

Epäilen esim. suuresti itse Yatesin tuotteita, samoin kuin Viikingin jauhoja. Ja täten haluaisin kyllä tietää jos joku on niitä käyttänyt ja saanut positiivisia kokemuksia. Ni.

Tai Kanen kreatiinista ei ollut mitään hyötyä, toisaalta sanon samaa wrangen kreasta(annostus oli pieni 4g/d). Täytynee kokeilla vielä Fastin krea, jos siitä jotain saisi irti.

Mulla ei toiminut ProPowerin Creatine... No se olikin aika halpaa.
Fast toimii jo ihan toisella tavalla :D

Originally posted by PainGain

Epäilen esim. suuresti itse Yatesin tuotteita, samoin kuin Viikingin jauhoja.
Viikinki on Fastin tuote ja veikkaisin, että raaka-aineet ovat pitkälti samoja, mitä Fastin muissakin tuotteissa. Mitä Dorian Yatesin jauhoihin tulee, niin vaikea uskoa, että Dorian laittaisi nimeään ihan mihinkä tahansa pilipalituotteeseen, kuten esim. Muscle Techin hype-jauhot.

Originally posted by Krusifiksi
Tai Kanen kreatiinista ei ollut mitään hyötyä, toisaalta sanon samaa wrangen kreasta(annostus oli pieni 4g/d). Täytynee kokeilla vielä Fastin krea, jos siitä jotain saisi irti.

Hmm.. Mulla on kyllä Wrangen krea toiminut ihan hyvin. Tarkoitus on kyllä testata n.kuukauden päästä fastia ja kattoa mitä se on jauhojaan :)

Mistään tuotteista en osaa mennä sisällön kannalta mitään sanomaan, kun en ole laborantti, mutta noin hinnan kannalta uskoisin että Muscletechin hyperavinteet olisivat aika helvetin paljon halvempia jos niiden mainontaan ei käytettäisi niin v*tusti rahaa ja energiaa. Tekisivät vaikka kehitystyötä niillä mainosrahoilla, niin voisi jo Hydroxycutitkin alkaa toimimaan niin hyvin kuin niiden pitäisi ainakin mainosten mukaan... :evil:

Originally posted by Superman77
Mulla ei toiminut ProPowerin Creatine... No se olikin aika halpaa.
Mulla kyl jotenkin toimi se Propowerin krea mut sitä ku otti vähänkin enemmän ni tuli ihan julmettu päänsärky kovemmassa sarjassa. Wrangen ja Fastin kreoilla ei vastaavaa ole ollut.

Originally posted by Krusifiksi
Täytynee kokeilla vielä Fastin krea, jos siitä jotain saisi irti.

ite olen syönyt fastin kreaa jo muutaman purkin ja se kyllä kolisee, vaikkakin on aika edullista.

Tuosta Wrangesta on kyllä huonoja kokemuksia, kreasta ei tosin, mutta Wrangen Lecithin kapselit oli aivan yhtä tyhjän kanssa sekä Mega Mass 7000 oli myös melko ihmeellistä, kaverilla ei toiminut ollenkaan vaikka meikäläinen turposi kuin juottosika.

Ja vielä tuosta Yatesin tavarasta.
En tosiaan ole ite mitään kokeillut joten paha sanoa mitään mutta epäilyt on. Kyllä Dorian varmaan myy mummonsakin jos sille maksaa tarpeeks...
:p

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom