HUOMENNA tapahtuu Helsingissä

Status
Viestiketju on suljettu.
Liittynyt
2.5.2010
Viestejä
5
Sveitsiläisilta 11.5.2010 – Muutos2011 ja suora demokratia

Muutos 2011:n järjestää tilaisuuden, jossa tutustumme Sveitsin poliittiseen järjestelmään ja mietimme, mitä siitä voisi soveltaa Suomeen.

Vieraana Muutoksen suoran demokratian ehdokas Helsingissä, Sveitsissä asuva rakennusalan yrittäjä Jouni Jokela.

Malmitalo
kokoushuone 2
Ala-Malmin tori 1
Helsinki.
11. toukokuuta klo 18 – 20.
.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lainaus tuolta sivulta..

Haluan vähintään 100.000 ääntä ensi vaaleissa ja lupaan että KAIKKI poliittiset pelleilyt loppuvat!!

Vaikutusvaltainen kaveri, pääsee eduskuntaan ja lopettaa kaikkien pelleilyt :D Saatiinko suomeen uusi naurunaihe, ehkäpä, seurataan mielenkiinnolla.
 
Hahah, hyvät naurut sai tuolta sivulta. Muun muassa tuo kohta, jossa kritisoidaan huonoa suomea käyttäen maahanmuuttajien kielitaidon omaksumista:

Henkilöillä jotka Suomeen päästyään, eivät ole kiinnostuneet opettelemaan suomenkieltä, eivätkä pysty aiemmin mainituista syistä koskaan sopeutumaan suomalaiseen yhteiskuntaan, eli niin sanotuilla “sosiaalipakolaisilla”, joita varsinkin Vihreät, Ruotsalainen Kansanpuolue ja Vasemmistoliitto (ja kaikki muutkin nykypuolueet) rahtaavat maahan niin paljon kuin ehtivät, valtion, eli meidän, Sinun ja minun laskuun?

Selkeästi kielitaidon preppaamiselle löytyy tarvetta myös muillakin kuin maahanmuuttajilla. Oikeinkirjoituksen brutaali raiskaaminen vie tekstiltä kaiken uskottavuuden.
 
"Selkeästi kielitaidon preppaamiselle löytyy tarvetta myös muillakin kuin maahanmuuttajilla. Oikeinkirjoituksen brutaali raiskaaminen vie tekstiltä kaiken uskottavuuden."

Ehkä niin saattaisi käydä sinullekin 15 vuoden ei-suomenkielisessä ympäristössä elämisen jälkeen. Tai ehkä ei.

En voinut kuvitellakaan vielä muutama kuukausi sitten, kuinka järjetön tilanne Suomessa tänä päivänä on. Onnekseni eräs ystäväni mainitsi minulle uuden puolueen ( Muu1 ) perustamisesta, jonka jälkeen painajaiseni alkoi.

Se painajainen ei lopu, ennen kuin Suomi on jälleen se vapaa, itsenäinen maa, jonka vuoksi minunkin isäni vuosia rintamalla taisteli.

Minua ei palaakaan kiinnosta, mitä joku punaviherikkö, rkp'läinen hurri, tai vasemmistoliittolainen aku ankka sanoo kirjoituksieni kieliopillisesta korrektiudesta, vaan minua kiinnostaa vain ja ainoastaan Isänmaamme kohtalo, sen hyvinvointi ja suomalaisen elämässään mahdollisimman hyvä onnistuminen tällä pallolla!
.
 
lainaus tuolta sivulta..

Vaikutusvaltainen kaveri, pääsee eduskuntaan ja lopettaa kaikkien pelleilyt :D Saatiinko suomeen uusi naurunaihe, ehkäpä, seurataan mielenkiinnolla.

Halmeella oli melkein identtinen "poliittinen ohjelma". Muistan kun uhosi (olisiko ollut Jumala armahtaa - minä en -kirjassa) vievänsä kellokorttilaitteen Arkadianmäelle ja henkilökohtaisesti valvovansa että jokaikinen kansanedustaja leimaa itsensä aamulla sisään.

Kuinkas kävikään? Halme taisi olla kansanedustajavuotensa tuppisuuna eduskunnassa tekemättä juuri mitään. Pitihän se vissiin yhden puheen. Taisi mennä sormi suuhun, kun tajusi että asiat ovat ehkä vähän monimutkaisempia, kun itse pitää oikeasti tehdä jotain kuin vain huudella "mamut vittuu111!!!" -tyyppisiä älyttömyyksiä.
 
Alkaa vaikuttaa vaan järkyttävältä provoamis sivustolta ei käytetä Pakkotoistoa tälläisen mainostamiseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom