Penkki oli samoissa tuloksissa tuossa pari kolme vuotta.. No vähän ennen joulua alkoi tuntua että se alkaa kulkea, silloin 130kg ei aina edes tullut.
Nyt olen saanut seuraavanlaisella systeemillä penkin kulkemaan,
harj1 2*3 max
harj2 wsb kevytpenkki 4 oteleveyttä 6*3
harj3 paita 1 merkki
harj4 wsb kevytpenkki 4 oteleveyttä 6*3
harj5 ykkönen, +pysäytyksellä 2*3 max
harj6 wsb kevytpenkki 4 oteleveyttä 6*3
Nyt on takan kymmenisen onnistunutta kovaa penkki reeniä, ja joka kerta olen tehnyt jonkin ennätyksen. Tuntuu että ei loppua näy. Niin ja en viimeisimmät enkat viime viikoilta ovat penkki 152,5, Paidalla 170 (helppo) seuraava tavoite on 155 ja 2*3 142,5 paidalla 175 joka on sitten SM Tulos raja.
Apuliikeistä voin kertoa että reenaan penkkiin ojentajat ranskalaisilla ja dipillä kovana päivänä kovaa, kevyenä taljalla kevyesti. Muita liikeitä vipu taakse, ylätalja, hauvis, kohautukset käsipainolla, kaikki samalla perjaatteella kuin ojentajatkin.
Omap 89, ikä 26 vn reeniä 10v natural. :thumbs:
Voi pistää kommenttia!
Nyt olen saanut seuraavanlaisella systeemillä penkin kulkemaan,
harj1 2*3 max
harj2 wsb kevytpenkki 4 oteleveyttä 6*3
harj3 paita 1 merkki
harj4 wsb kevytpenkki 4 oteleveyttä 6*3
harj5 ykkönen, +pysäytyksellä 2*3 max
harj6 wsb kevytpenkki 4 oteleveyttä 6*3
Nyt on takan kymmenisen onnistunutta kovaa penkki reeniä, ja joka kerta olen tehnyt jonkin ennätyksen. Tuntuu että ei loppua näy. Niin ja en viimeisimmät enkat viime viikoilta ovat penkki 152,5, Paidalla 170 (helppo) seuraava tavoite on 155 ja 2*3 142,5 paidalla 175 joka on sitten SM Tulos raja.
Apuliikeistä voin kertoa että reenaan penkkiin ojentajat ranskalaisilla ja dipillä kovana päivänä kovaa, kevyenä taljalla kevyesti. Muita liikeitä vipu taakse, ylätalja, hauvis, kohautukset käsipainolla, kaikki samalla perjaatteella kuin ojentajatkin.
Omap 89, ikä 26 vn reeniä 10v natural. :thumbs:
Voi pistää kommenttia!