Elikkäs tällasta ajattelin pystyttää, kun aihe on koskettanut itteäni niin kovaa viime viikkoina. Ensin NHL siirtyy Viasatille ja tänään meni kahvit oikein kunnolla väärään kurkkuun, kun luin että Canal+ hommannut Mestarien liigan, Eurooppa-liigan ja Englannin Cupin oikeudet :wtf: Alkaa pikkaasen stressata tämä touhu mitä kanavapakettia ensi vuodeksi pitäisi hommata. Sm-liigasta ei vielä tietoa miten sen katsominen menee käytännössä, NHL Viasatilla yhdessä KHL:n kanssa omalla lätkäkanavalla ja Canal+ nosti statustaan johtavana futiskanavana entisestään. Mihinkä ne rahat riittää..?
Onko muita yhtä kärsiviä? NHL on tullut itelle vuosi vuodelta kiinnostavammaksi, Sm-liiga on tärkeä Tepsin takia(se on mun joukkueiden joukkue), mutta vastaavasti tottunut katsomaan 3-5 futispeliä viikossa niin mitä vittua nyt pitäisi tehdä? :curs: Ei opiskelijana kiinnostaisi laitta lähelle 50€ kuukaudessa maksukanaviin. Kauhulla vain odottaa jo sitä, kun seuraavan kerran liigat ja maksukanavat keskustelevat lähetysoikeuksista :down:
Onko muita yhtä kärsiviä? NHL on tullut itelle vuosi vuodelta kiinnostavammaksi, Sm-liiga on tärkeä Tepsin takia(se on mun joukkueiden joukkue), mutta vastaavasti tottunut katsomaan 3-5 futispeliä viikossa niin mitä vittua nyt pitäisi tehdä? :curs: Ei opiskelijana kiinnostaisi laitta lähelle 50€ kuukaudessa maksukanaviin. Kauhulla vain odottaa jo sitä, kun seuraavan kerran liigat ja maksukanavat keskustelevat lähetysoikeuksista :down:

Paskamainen tilanne tosiaan niille, jotka haluaa sekä jääkiekkoa ja jalkapalloa kattoa. :( Mulla on vielä lisäksi MTV3:n kanavapaketti, joten en kyllä enää muuta kaipaakaan. Ihan vähän vaan tulee penkkiurheiltua.