House season 5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sampsa^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
uiui, tuli "vahingossa" löydettyä, että prkl housen uusi tuotantokausi pärähtää käyntiin jenkeissä jo 16.9.2008!!!

Odotetaan kyllä todella innolla, mitä tuleman pitää. Tähän mennessä yksikään tuotantokausi ei ole tuottanut pettymystä, ja luultavasti ei tule tämäkään tuottamaan!:rock:

Muita house:n seuraajia?

Jep!!
Aivan hemmetin hyvä sarja! Tulee vaan seurattua liian huonosti koska tulee sellaiseen aikaan, että on yleensä silloin salilla tai jossain. Pitää hommata ne kaikki boxit niin vois katsoa kunnolla. Parhaimpia sarjoja, mitä pyörii tällä hetkellä!

Tulipas juuri katottua Housen season 5:en ensimmäinen jakso. Perus houseahan tuo. Tulen seuraamaan jatkossakin. Toivottavasti tuo Wilson ei nyt kokonaan sarjasta lähtenyt:/..

kattelin tossa housen ihan ensimmäisiä kausia ja täytyy kyllä sanoa että taso on tippunut TODELLA paljon, seuraan kyllä ittekki toivoen samalla että tasos nousis :P

Saakos noita muuten jostain Anttilasta tai jostain kunnon kaupasta halvalla? Koitin tilata cdon.comista mutta se jotenkin kusi, eikä saanut sit tilausta loppuun. Tunnukset ei jostain syystä toimineet.

Itse ostin tuon ensimäisen kauden boksin anttilasta noi kuukausi sitten, maksoi 17,95e tjsp. Ja kyllä näytti 2. kausikin sieltä löytyvän, tais olla 19,95 kun viimeksi katsoin.

Saakos noita muuten jostain Anttilasta tai jostain kunnon kaupasta halvalla? Koitin tilata cdon.comista mutta se jotenkin kusi, eikä saanut sit tilausta loppuun. Tunnukset ei jostain syystä toimineet.
Hahah etkös sinä kuitannut mulle jotain, kun sanoin ettei cdon tilaus toiminut :lol2:
Jajoo, niillä on ongelmia uuden kaupan kanssa tmv. kokeile parin päivän päästä uudelleen.

Ontopic: tuon ensimmäisen epidosin saa teräväpiirtona iTunesista, joten ei muuta kuin illalla kattomaan.
Se uus intialainen ja sen kaveri 13 sais lähteä kävelee jo sieltä sairaalasta imo.

Hahah etkös sinä kuitannut mulle jotain, kun sanoin ettei cdon tilaus toiminut :lol2:
Jajoo, niillä on ongelmia uuden kaupan kanssa tmv. kokeile parin päivän päästä uudelleen.

Ontopic: tuon ensimmäisen epidosin saa teräväpiirtona iTunesista, joten ei muuta kuin illalla kattomaan.
Se uus intialainen ja sen kaveri 13 sais lähteä kävelee jo sieltä sairaalasta imo.

Prkl, mä luulin, että olisit jo unohtanut:D
Mut mä en päässyt edes siihen kirjautumaan. Tai joku siinä tökki. (seliseli:D)

Mitä Taubin & sen eukon välillä oikein tapahtui? Kaveri saa lahjaksi bout 100k auton eikä näytä oikein tyytyväiseltä :confused:

Taubilla oli kato kaameita omatunnon tuskii ku se oli pettäny vaimoosa ja aiko kertoo sinä iltana sille, eli varmaa se veti vakavaksi sen

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä Taubin & sen eukon välillä oikein tapahtui? Kaveri saa lahjaksi bout 100k auton eikä näytä oikein tyytyväiseltä :confused:

Meikäläinen ymmärs tilanteen niin että se auto ei ollutkaan niin kallis ,vaan eukko oli kerännyt rahaa johonkin muuhun ja sitten hätävaleena pamautti halvan auton.

Näin vähän ajattelinkin, kun en missään vaiheessa ymmärtänyt Taubin pettäneen. Pöljä akka, jos luuli ettei mies tajua auton hinnasta mitään??

Njaa, Se lähti siitä plastiikkakirurgin duunista ,koska kolleegat sai tietää et se petti vaimoosa ja uhkas kertoo vaimolle. Sitte ne teki jonkun diilin et se vissii makso niille kolleegoille et ne on hiljaa ja lähti pois siitä duunista. En tiedä onko se sit Repe_n selitys ,mutta 100% varma oon siitä et se on pettäny. Ja sit siitä seuraavas jaksos se alus sanoo Houselle et keskusteli aiheesta koko yön vaimosa kaa, kun House kysy miks se on nii väsyny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom