House Of Pain kauppa. Onko kukaan tilannut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joze86
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kysymys kuuluu, onko kukaan tilannut tästä osoitteesta sali vaatetusta ihan hienoja paitoja näyttäis olevan.
http://www.houseofpainironwear.com/

Mutta toimittavatko suomeen? ja miten nopeasti? :kippis1:

edit. Näyttäis olevan huomattavasti halvempia kamppeita mitä nimeltä mainitsemattomasta suomalaisesta nettikaupasta saa.

Turhapuro sanoi:
googleta Selkäinaho, sieltä saa ainakin jotain HOP kamaa

Sitä kauppaa juuri tarkoitin äskeisessä viittauksessani. tahtoo vaan olla huonompi valikoima ja vielä kalliimpikin.

haavevahva sanoi:
Kato jos löydät Englannista noita niin ei tartte maksaa tulleja. Todennäköisesti ovat vielä Saken kauppaa halvempia.

Paljonkohan noihin tulis tulleja jos vaikka pari t paitaa tilais?, tiedätkö mitään englantilaista kauppaa mistä noita sais?.

Btw, Oon joskus ihmetelly miksei Mike ota HOP:in vaattetta kauppaansa myyntiin?, menis varmasti kuin kuumille kiville :)

Sport-Heavy on aikeissa ottaa ko. tuotteita myyntiin. Näin ainakin minulle kertoivat kun viimevuoden lopulla asiasta kysäisin.

Samo sanoi:
Sport-Heavy on aikeissa ottaa ko. tuotteita myyntiin. Näin ainakin minulle kertoivat kun viimevuoden lopulla asiasta kysäisin.

Sehän ois hyvä uutinen, kun myisivät vielä kilpailukykyisillä hinnoilla :kippis1:

Joze86 sanoi:
Paljonkohan noihin tulis tulleja jos vaikka pari t paitaa tilais?, tiedätkö mitään englantilaista kauppaa mistä noita sais?.

Ei pienintäkään hajua. Ja kun vähän yritin ettiä myyjiä Englannissa niin enhän löytänyt yhtäkään. Toivottavasti auttoi kovasti :hyper:

Back
Ylös Bottom