House of Cards - Season 4 (Netflix 4.3.2016)

TML

Works for me.
VIP
Kohta se on täällä!
Perjantaina 4.3. eli ensi viikolla tipahtaa jaksot Netflixiin.

Jännä nähdä miten hommat menee ottaen huomioon kolmannen kauden lopun.
Trailerin perusteella voi olla odotettavissa melkoisesti kovempaa kamaa kuin edellisessä hieman lässähtäneessä kaudessa. Tosin viime kauden loppu asetti aika makoisat ennakkoasetelmat.

View: https://www.youtube.com/watch?v=NTzycsqxYJ0

Tyhmänä tulin tänne kurkkimaan, vaikka itse olen vasta 2. tuottarin loppupuolella. Onneksi ei ollut spoilereita. :D Täytyy nyt oikein urakalla katsoa, jos meinaan olla ajan tasalla perjantaina. Onneks mulla on koko viikko vapaa \o/

Juu ymmärsin, meinasin vaa et onko jossain infoa netflixiin tulevista uusista tuotantokausista?
Eli mistä sait tiedon et tuo tulee nyt netflixiin?

Juu ymmärsin, meinasin vaa et onko jossain infoa netflixiin tulevista uusista tuotantokausista?
Eli mistä sait tiedon et tuo tulee nyt netflixiin?
Siis, Netflix nyt vain mainostaa noita omia sarjojaan. :) YouTube, Facebook, jne.
Netflixin omat sarjat (kuten House of Cards, Orange is the New Black, Bloodline, Daredevil ja Jessica Jones) tulee tietääkseni aina joka maan Netflixiin samaan aikaan. Noita ne sitten mainostaa joka puolella.

Muista sarjoista ei sitten ole mitään käryä, ne nyt tuntuu muutenkin niin hitaasti tulevan Suomen Netflixiin. Siitähän palvelu on Suomessa vähän kökkö.
Joskus niitä toki näkee myös Netflixin eri sosiaalisissa medioissa mainostettavan.

Ok.
Olispa hyvä ku jostain näkis tulevat kaudet.
Niin olisi, mutta veikaanpa tuo on myös asia mitä Netflix ei halua tehdä.
Netflixin kun on aina maakohtaisesti rajoitettu sen suhteen mitä tahtia mitäkin se saa näyttää, niin jos kertoisivat pitkälle koska tulee mistäkin kausia niin sitten jengi kyselisi miksi tosta A ja tosta B ei ole tulossa.
Löis ehkä vähän liikaa painetta, ja Netflix ei vissiin kuitenkaan monessa noissa tapauksissa voi asialle tehdä mitään.

Jaa, moneltahan meinaa tulla jaksot. Meinasin että olisi voinut jo jakson katsoa. Hmph.

Varmaan jenkkiaikaan aamulla tjsp, meillä iltapäivästä.....? Muistaako kukaan miten viimeeksi?

6 jaksoa takana, itselle ainakin toimii.

Olihan se nyt hyvä, sain itse kans eilen katsottua loppuun. Todella laaduksta kamaa. Tätä sarjaa kun katsoo oikeasti rauhassa, ei mitään ulkoisia häiriötekijöitä, niin kaikki pienet eleet jne. Parasta myös kun Frank pistää jotain hommaa tulille heti kun joku tyyppi lähtee huoneesta.

Voi jösses
ensi kausi voi olla melkosta kamaa. Loppu oli erityisen hyytävä Underwood kaksikolta. :D

Back
Ylös Bottom