House of Cards - Season 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TML
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

TML

Works for me.
VIP
Ikä
40
27.2. rantautuu jaksot.

Nyt jopa jonkilaista traileria, eikä mitää 5 sekunnin teaseriä. Lyhyt tämäkin, mutta musiikkivalinnasta 1000 pistettä ekstraa! (Counties Bodies Like Sheep To The Rhythym Of The War Drums - A Perfect Circle)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuleeko nämä aina kerralla koko kausi vai jakso kerrallaan? Nyt katselussa toinen kausi ja helvetin hyvä sarja, aivan koukussa! Netflix uusi tuttavuus joten siksi kyselen

Kausi tulee kokonaan, mun mielestä sama homma jokaisen Netflixin oman sarjan kohdalla. Eli mm. tää, Orange is the New Black, sekä Marco Polo.

Kätevää ihan siksi että voin aina uuden kauden kohdalla ottaa 1kk Netflixiä ja kattoa kaikki putkeen.

Itsekin tuli katsottua muutamassa päivässä 2 kautta, aivan jäätävän kova sarja. Yksi parhaista asioista koko sarjassa on ehdottomasti Frankin aksentti/artikulaatio. :D

Ei kauaa enää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, suunnitelmissa on tsekata koko kausi nyt viikonloppuna. Moneltahan se droppaa huomenna meidän aikaa?

5 jaksoa jo/vasta katsottu, mutta onhan tämä nyt aivan miellettömän hyvä sarja. Näyttelijät, tunnelma ja jotenkin koko fiilis, jonka katsetulu tuottaa on todella vaikuttavaa. Erittäin High -Class... Huomaa, että kaikkeen on panostettu paljon. Ja !WOW! tuo 1st. lady Claire Underwood on HOT.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uskaltaa vihdoin tähän ketjuun pistäytyä kun kaikki jaksot on nyt katsottu. En kuitenkaan kirjoita tapahtumista, kun varmasti monella vain osa katsottu jos sitäkään.

Itse pidin kyllä, Frank on paikoin vaan niin huikee. On kyllä huikee koko tuotanto, esim. just fiilis yms. mitä jo Marataso myös mainitsi.

Onkos tuo Suomenkin Netflixis 4K? Mike varmaan tsekkailee sillä jos on? Onko mimmone?

Pakko oli katsoo tää viimenenkin putkeen ja on kyllä loistava sarja. Neloskausi pakko tulla, sen verta loppui ärsyttävästi kesken..

Uskaltaa vihdoin tähän ketjuun pistäytyä kun kaikki jaksot on nyt katsottu. En kuitenkaan kirjoita tapahtumista, kun varmasti monella vain osa katsottu jos sitäkään.

Itse pidin kyllä, Frank on paikoin vaan niin huikee. On kyllä huikee koko tuotanto, esim. just fiilis yms. mitä jo Marataso myös mainitsi.

Onkos tuo Suomenkin Netflixis 4K? Mike varmaan tsekkailee sillä jos on? Onko mimmone?

Oon katsonut 6 jaksoa koneelta, mutta katon loput 4K töllöllä.

Vähän meni 3 kausi parisuhdedraamaksi, mutta hyväksi voi huoletta silti sanoa. 2 ekaa kautta oli kyllä parempia, enemmän frank+juonittelua. Nyt tuntuu että mies on jonkun tossun alla koko ajan :s

Joo kai tästä on neloskausi vielä ainakin pakko tulla kun noin jäipi.

Onkos se alkuperänen brittisarja mistään kotosin. Taitaa sekin olla flixissä.

Mun mielestä 3. kausi ei ollut niin timanttinen, kuin kaksi ekaa. Tiukkaa settiä jokatapuksessa ja muutamassa päivässä tuli kolmos kausi väijyttyä.

IMO kanssa yhdyn Vesqq:n mielipiteeseen, että liikaa "parisuhdedraamaa" ja tuntu et kokoajan kaikki Frankin hommat menee liian vituiksi. Presidenttiä vietiin kokoajan ja ei päässyt kahden ekan kauden tapaan näkee sitä, että Frank vie orkesteria.

Silti mahtavaa viihdettä, vaikka ei aivan yhtä hyvä ku 1 ja 2 kausi.

Kolmas kausi ei tosiaan ollut lähimainkaan edellisten veroinen. Sinänsä kyllä hyvää viihdettä jokainen jakso, mutta kokonaisuutena melko tasapaksu kausi. Harmi että meno hieman lässähti.

No joo tulipahan vilkaistua koko kausi. Paino sanalla vilkaistua, kun selasin Ipadia varmaan puolet katsomisajasta. Heikko ja tylsä suoritus aikaisempiin kausiin verrattuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom