hotkien vai nauttien

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu
no vähän tyhmä treadi mutta kannattaakko palautumisjuoma juoda heti suoraan hölkkärillä alas vai pikkuhiljaa esim 15 minuutin aikana nauttien?
oon miettiny tätä aika paljon ja yleensä mun palautumisjuomat on niin pahanmakusia että ei sitä "makunautintoa" tee kyllä mieli yhtään pitkittää..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en ainakaan voi käsittää mitä eroa sillä on, "nauttiiko" sen nopeasti vai hitaasti. Ite otan heti treenin jälkeen pukuhuoneessa.. enintään minuutti sen kumoamiseen menee.

Nopean naatiskelun suosia olen myös minä. En usko että juomisnopeudella mitään sen suurempaa väliä on mutta mitä sitä pitkäks aikaa läträämään.

Joo ei sitä kannata nautiskeleen jäädä! huiviin vaan! Munkin sotkut maistuu niin pahalle, että meinaa lenkkarit lentää.

Ostin tossa viime viikolla Viking Powerin palautusjuomaa enkä varmaan ikinä osta muuta merkkiä. Hotkien vai nauttien? Musta toi V P on niin namiskuukelia, että mä en edes malta nauttia sitä hitaasti vaan hotkasen sen minsassa huiviin. Sekoitan sen maitoon. Veteen sekoitettuna ei ollut niin namiskuukkelia...

Itse asiassa mä aina oikeen ootan, että loppuis jo treenit niin pääsis kotiin vetään palauttavat powerit...

Originally posted by Ränämanni
Sekoitan sen maitoon. Veteen sekoitettuna ei ollut niin namiskuukkelia...

Vähäsen menee offtopicin puolelle, mutta mites kriittisesti tuo imeytyminen hidastuu maitoon sekotettuna verrattuna siihen vanhimpaan voiteeseen, siinäkun sitä kaseiinia on? Itsehän aina sekotan veteen palautusjuoman.

Niin ja vetäsen sen minuutissa lärviin, eli en hirveesti nautiskele.

Nopeasti kans menee alas, noin komella kulautuksella.

Paitsi toissapäivänä. Ostin hetkellisessä mielenhäiriössä pussillisen suklaanmakuista Whey+:aa. Meinas eka kulaus lentää pukuhuoneen lattialle! Hyi helevetti että on makean ja imelän makuista lientä:urjo:

Oli kyllä viimeinen maustettu pussukka jonka minä hankin. Panimosokeri (jota on palautusjuomassa n70g) on jo riittävän
äitelää.

Originally posted by Ränämanni
Ostin tossa viime viikolla Viking Powerin palautusjuomaa enkä varmaan ikinä osta muuta merkkiä. Hotkien vai nauttien? Musta toi V P on niin namiskuukelia, että mä en edes malta nauttia sitä hitaasti vaan hotkasen sen minsassa huiviin. Sekoitan sen maitoon. Veteen sekoitettuna ei ollut niin namiskuukkelia...

Itse asiassa mä aina oikeen ootan, että loppuis jo treenit niin pääsis kotiin vetään palauttavat powerit...

minkä makusen ostit sen VP:n? oliko kuiteski veteen sekotettuna semmosta että pystyy juomaan ilman että laatta lentää?

Originally posted by merkkari
Vähäsen menee offtopicin puolelle, mutta mites kriittisesti tuo imeytyminen hidastuu maitoon sekotettuna verrattuna siihen vanhimpaan voiteeseen, siinäkun sitä kaseiinia on? Itsehän aina sekotan veteen palautusjuoman.
Tästä on ollu vääntöä sen miljoona kertaa, enemmistö taitaa kuitenkin olla sitä mieltä että ei maitoa palautusjuomaan. Vaikka ihan varmuuden vuoksi ;)

Itse aiheeseen, ei tuu mitenkään hotkastua, siinä pukuhuoneessa säätäessä pikkuhiljaa naukkaillen. Noin viidessä minuutissa tuhottu. Vaikkakaan mielestäni ei ole merkitystä vaikka sen jois kolmessa sekunnissakin, ihan mukavuus syistä näin.

Ah mikä olo. Hikinen iltapäivän puhteeni on ohitse. Kävelen väsyneenä, mutta niin onnellisena kohti pukuhuonetta. Sinne päästyäni täytän palautusjuoma sheikkerin ja ravistelen sitä hieman. Istuudun alas nauttimaan pienestä lepohetkestä ennen lyhyehköä kotimatkaani. Ennen kuin huomaankaan aikaa on kulunut 5-10 minuuttia ja palautusjuoma on juotu - on aika lähteä kotiin. :)

Originally posted by TeräsInva
Nopeasti kans menee alas, noin komella kulautuksella.

Paitsi toissapäivänä. Ostin hetkellisessä mielenhäiriössä pussillisen suklaanmakuista Whey+:aa.
Siis Whey 3:sta vai Whey+:aa? En ole itse ainakaan kuullut suklaan makuisesta Whey+:sta.

Originally posted by andor
minkä makusen ostit sen VP:n? oliko kuiteski veteen sekotettuna semmosta että pystyy juomaan ilman että laatta lentää?

Vastaanpa Ränämannin puolesta... eli myös minä ostin pitkällisen harkinnan jälkeen pussukan Viikingin jauhoja tuossa männäviikolla. Makuna uusi banaani-vanilja. Ihan veteen olen sekoittanut, ja hyvin menee alas, tosin maku on melko "teollinen" mutta ihan OK. :kippis1:

Ränämanni, minkä makuista itse ostit?

Pidän pal. juomaa yhtenä päivän aterioista, ja sen takia sen juomiseen PITÄÄ mennä ainakin 15min. Rauhassa sitä siemailen, samalla jotain pureskellen (banaani tai omena), väliin C-, ja B-vitamiinipilsun heittäen ja esim. jotain kehoilulehtee selaillen. Uskon, että siitä tulee vain ilmavaivoja ja ongelmia ruoansulatukselle, jos pal.juoman (tai ihan mitä muutakaan) vaan hotkaisee nopeesti. Hiljaa hyvä tulee ;)

Aiemmin kyllä nappasin pal.juoman melko nopsasti, ja tuli monesti paha olo sen jälkeen. Sitten rupesin juomaan sen kahdessa osassa, nykyään yhdessä osassa taas, mutta rauhassa.

Taitaa olla hifistelyä kumminkin, liekö sillä suurtakaan merkitystä, hulauttaako kerralla kitusiin vai siemaileeko rauhassa? Vaikee sanoa, mutta koska rauhallinen tahti sopii mun mahalle, niin jatkan nyk. toimintamallia.

Originally posted by Tomi
Siis Whey 3:sta vai Whey+:aa? En ole itse ainakaan kuullut suklaan makuisesta Whey+:sta.

KORJAAN: whey3:sta (mää näistä mitää tiärä..)

Gillyanne, andor ja merkkari. Ostamani VP oli suklaan makuinen, mutta täytyy kyllä nyt rehellisyyden nimissä sanoa, että ei siinä se suklaa niin paljoo maistu kuin jossain itse tehdyssä kaakaossa, mutta ei se haittaa mua kyllä ollenkaan. Namia se kuitenkin on. Ja mitä tulee tohon maitoon /veteen sekoitettuna, niin jokainen tyylillään. Kyllä sen veteen sekoitetunkin pystyi juomaan naamaa irvistämättä, mutta tohon maitoon sekoitettuna se on ihan taivaallisen makuista :hmmm: . Ja kun näin makoisa palautusjuoma on löydetty, en kyllä luovu makunautinnosta sekoittamalla sitä veteen, vaikka sanoisitte mitä. :p

Oliko täällä joskus jotain juttua siitä, että jos palautusjuoman sotkee Hyla-maitoon, niin onko se yhtä "paha" kuin tavalliseen maitoon..?

Itellä menee jotenkin näin:
Otan siis kahdessa osassa, ensin proteiinia, se menee kerralla huiviin, ei aikailuja. Sitten 20-30 minuuttia myöhemmin se hiilaridrinksu (jossa myös hiukan lisää proteiinia, lähinnä makusyistä). Ja sen hiilaridrinksun juomiseen menee sitten joku viitisen minuuttia, sen verran se aina potkii vastaan, varsinkin, jos ei kovin paljoa ole proteiinia tasoittamassa sitä makeaa makua...

Originally posted by Ardi
Oliko täällä joskus jotain juttua siitä, että jos palautusjuoman sotkee Hyla-maitoon, niin onko se yhtä "paha" kuin tavalliseen maitoon..?

Miksi ihmeessä se pitää väkisin sotkea siihen maitoon.
:confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom