Hotelliarvosteluja kuvien kera

HOTEL SWISS, TALLINN, ESTONIA (5*)

http://www.swissotel.com/EN/Destinations/Estonia/Swissotel+Tallinn/Hotel+Home/Hotel+Home
http://finland.hotels.com/ho254902/swissotel-tallinn-tallinna-viro/

Tyylikkään näköinen, Stockmannin vieressä sijaitseva hotelli, jossa ystävällinen palvelu. Huoneet tilavia, moderneja sekä viihtyisiä. Oma huoneeni sijaitsi 26. kerroksessa ja hississä ylöspäin mentäessä korvat tuppasivat menemään lukkoon. Maisemat olivat komeat.

Hotellissa Amrita Spa, joka on suhteellisen viihtyisän näköinen, mutta aina ”mitätön” paikka. Allasosastolla on pelkästään yksi allas. Lisäksi löytyy kuntosali, höyrysauna sekä tavallinen sauna, josta ei luonnollisestikaan saa erityisen kovia löylyjä suomalaiseen tyyliin.

Kylpylän puolelta saa myös erilaisia hoitoja. Itse kävin sport massagessa kokovartalohieronnassa, jonka piti kestää tunnin. Todellisuudessa kesti 50 minuuttia (tyypillistä Virossa) eikä sillä ollut mitään tekemistä urheiluhieronnan kanssa. Se oli sellaista kevyttä hierontaa, joka ei tuntunut yhtään missään.

http://www.amritaspa.com/

Itse en syönyt hotellissa muuta kuin aamiaisen, joka oli runsas. Ruokalajit olivat suhteellisen tyypillinen hotelliaamiainen, mutta ruokalajit oli tehty jotenkin ”paremmin”, kuin tavan hotelleissa.

Tässä jotain kuvia:

IMG_3602.jpg

IMG_3597.jpg
IMG_3599.jpg
IMG_3600.jpg

IMG_3561.jpg
IMG_3562.jpg
IMG_3563.jpg

IMG_3568.jpg
IMG_3573.jpg
IMG_3564.jpg

IMG_3575.jpg
IMG_3574.jpg

IMG_3583.jpg
IMG_3584.jpg

IMG_3565.jpg
IMG_3566.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi ku ei tullu Ruotsin Grand hotellista otettua kuvia, myös suht hieno paikka. En tiedä olitko tuolla Tallinnan hotellissa tällä viikolla, mutta taitaa olla aikamoinen vilinä päällä pokeriturnauksen takia.

^^

En maksanut itse yöpymisestä Tallinnan Swiss-hotellissa mitään enkä tiedä kuinka paljon sellainen kustansi. Mahtaisiko hotellin sivuilta löytyä hintaa?

^

Olin Tallinnassa viikko sitten pe-la.

^^

En maksanut itse yöpymisestä Tallinnan Swiss-hotellissa mitään enkä tiedä kuinka paljon sellainen kustansi. Mahtaisiko hotellin sivuilta löytyä hintaa?

^

No itse tulee oltua aina "hienommissa" hotelleissa halvalla hinnalla. Eli vaikkapa 300e/yö saa jotain kautta tarjouksesta 69e/yö jne.

Starwood -ketjulla on kanssa aika hienoja hotelleja ja joskus jopa kohtuullisia tarjouksia. Mulla on toi kortti tosin 2 kertaa käytetty (vain).

Toinen oli varsovassa Le Meridien ja toinen Kempinski budapestissa. Le Meridien meni aivan liikaa yli, ei ole mun tyylistä touhua että ovet avataan eikä itse saa ees laukkuja kantaa. Hinnathan menee just niinkuin huppekin tosiaan sanoi, kun tarjous niin kannattaa ehkä kerran tai kaks kokeilla.

Mulle se riitti.

Tosiaan ja hotelleja vaikea verrata, hintahan sen loppupelissä varmaan ratkaisee. Suosin 3 * hotelleja, ne on tavallisia eikä mukana ole liikaa pelleilijöitä.

^^

^

Itse yövyin kyseisessä hotlassa 17-18.10(la-su).
Otin Viikkarin sivujen kautta pakettitatjouksen joten 2henk. maksoi 160 euroa. Sisältäen ylitykset ja yhden yön+aamupalan+span käytön.
Sanottiin tiskillä sisäänkirjautuessa että meillä on 10-vuotipäivä että jos sais paremman huoneen?
Se järjestyi 26. kerroksesta näkymät satamaan ja Suomenlahdelle ja myöhäisempi ulostsekkausaika myös(klo14).

Aamiaisen söin ja kävin kuikuilemassa siellä yläkerran ravintolassa mutta hinnat näytti nopsalla vilkaisulla suht kalliilta. Lähdimme sitten keskustaan syömään puolet halvemmalla.

Me otettiin avokin kanssa se sweethearts massage mutta sekin oli sellasta hiplaamista. Tämä nyt ei ollut mikään yllätys. Kivat paperiset tangat sain kyllä:lol2:
Oli se kuitenkin mukavata tepastella aamu-uinnin ja saunan kautta sinne hierontaan. Rentouttavaa ainakin jos ei muuta.

Löytyykö tästä Tallinnan Swissotelista huoneita, joissa neljä henkilöä voisi majoittua suhteellisen mukavasti? Hotellin hulppeimmassa sviitissä tosin olisi kaksi makuuhuonetta mutta yli 1000 euroa vuorokaudelta menee hiukan yli budjetin. ;)

Kesän matkaa varten varasin muuten swissotelin (stamford) singaporesta. On ilmeisesti yksi maailman korkeimpia hotelleja ja kauppakeskus alakerrassa. Olikohan siinä 16 ravintolaa tms. Pitää yrittää muistaa tämä ketju kun reissussa on oltu. Ei ollu oikeastaan mitää järkevää syytä miksi otin tuon hotellin, varmaan vaan kuljetusten takia.

Oon huono laittamaan kuvia. Muistaakseni joskus tein azorit ketjua niin sai kuvat suoraan pakkikselle eikä tarvinnu käyttää imageshackia tai jotain muuta pskaa <-- Onko tuo VIP ominaisuus?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom