Hotelli Los Angelesista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

Cirppu

Pläski
VIP
Ikä
39
Tarkoitus olisi osana häämatkaa viettää nelisen päivää Losissa ihmettelemässä. Kaupunki on sen verran iso, että kaipailisin vinkkejä missä päin tuolla kannattaa majoittua. Kun on vähän spesiaalimmasta lomasta kyse, niin budjetti ei ole ihan niin köyhäilijämeininkiä kuin yleensä, että saa suositella yhden tähden motellejakin parempia ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä on kehuttu.
Riippuu lomasta, mut toiset arvostaa et Gold'si ja Whole Foods Market on kulmilla. Kai ton Venice Beachin vois kerran elämässä käydä kattoon.

Hyvää lomaa :haart:

Venice on melkein tunnin ajomatkan päässä Beverlystä, joka on ainakin 40 minuutin päässä downtownista. Mene Beverly Wilshireen, jos luksus kiinnostaa - tai klassinen Beverly Hills fiilis. Itse olimme Beverly Crescentissä. Ei loistava, muttei nyt huonokaan ja vain pari pientä korttelia Rodeo Drivelta.

Tarkoitus olisi osana häämatkaa viettää nelisen päivää Losissa ihmettelemässä. Kaupunki on sen verran iso, että kaipailisin vinkkejä missä päin tuolla kannattaa majoittua. Kun on vähän spesiaalimmasta lomasta kyse, niin budjetti ei ole ihan niin köyhäilijämeininkiä kuin yleensä, että saa suositella yhden tähden motellejakin parempia ;)

Tee hotellihaku tuolle ajalle vaikka Hotels.com:sta ja ala siitä katselemaan sopivan hintaisia paikkoja. Katsele sitten hotelli kerrallaan Tripadvisorista, sieltä löytyy paljon käyttäjien laittamia kuvia ja arvioita joista voi muodostaa hieman käsitytä eri paikoista. Kannattaa tosin lukea arvoita melko kriittisesti, kun tuntuu että noiden haukkumisten perusteella ei uskaltaisi valita mitään hotellia. Tai sitten oma vaatimustaso vaan ei ole niin korkealla.

Itsekkin suosittelen tuota Hotels.comin hakua ja sieltä omaan budjettiin sopivan hotellin etsimistä. Hintahaitari on aivan hullu alkaen muutamasta kympistä muutamaan sataseen yö+verot. Kannattaa ehdottomasti myös katsoa mitä hotellista on sanottu niissä arvioinneissa - pelkkiin tähtiin ei paljoa kannata tuijottaa. Pahimmat haukut ja suurimmat ylistykset kun jättää pois, niin aletaan olla lähellä totuutta.

Kuten ketjun aloittaja totesi, kaupunki on iso ja laajasti rakennettu, joten omat mielenkiinnon kohteet ohjaavat myös hotellin sijaintia. Oma auto on silti ehdoton, meni sitten mihin tahansa kaupunginosaan..

Juu hotels.com on ollu kovassa käytössä. Suurin mietinnänaihe tuntuu olevan se, että mistä tuon hotellin ottaa. Ei olla mitään bailuhirmuja, mutta raflat, nähtävää ja ostosmahdollisuuksia olisi kiva olla. Kaveri suositteli Santa Monicaa. Vielä saattaa Losi muuttua San Franciscoksi ja sieltä pitäisi sitten se hotelli kaivaa.

San Franciscossa mulla on sulle ehdoton osoite: The Clift. Muuta ei kannata edes kokeilla. Huoneet loistavat, palvelu erinomainen, aamupala paras hotellissa kokeilemani, sijainti aivan keskustassa, trendikäs, nuorekas ja positiivista luksusta ilman sellaista ylenmääräistä painolastia jostain historiasta. Myös baari on kokeilemisen arvoinen.

San Franciscoon minullakin on heittää yksi tsekkaamisen arvoinen mesta: http://www.columbusmotorinn.com/

"Budjetti"hintaan loistava majoitus. Oltiin tuolla 2008-2009 uutena vuotena kolme yötä ja saatiin huone ylimmästä kerroksesta, josta näkyi Alcatraz ja kaupunki kivasta kuvakulmasta. Huone oli ihan perushintainen ei sviitti tms. ja huone oli hyvänkokoinen + 40" lcd telkku jne. Auton paikoitus muistaakseni ilmainen ja joukkoliikenne kulkee hotellin oven edestä. Yksi parhaimpia hinta/laatuja joita omalle kohdalle on sattunut.

Tuo arviointien tulkkaaminen vaatii kyllä jotain outoa sumeata logiikkaa. Yhden asian olen oppinut, vältä hotelleja joissa kommenteissa esiintyy sana "murky". Tuo sana kuvaa ehkä parhaiten joitain budjettitason mestoja hajun ja olemuksen puolesta. :)

Suurkiitokset hotellisuosituksista :) Kyllä tuo kohde nyt varmistui San Franciscoksi, olen jo etukäteen ihan myyty kun olen lukenut juttuja. Aikaa meillä ei kuitenkaan ole kuin neljä päivää ja tuossa ajassa Losissa ei ehdi oikein mitään, on se niin valtaisa paikka. SF:ssa kuitenkin julkinen liikenne pelaa ja kaupunkia on ilmeisesti helpompi ottaa jalan haltuun kuin loputtoman isossa LA:ssa.

Sen kerran kun olen Santa Monicassa yopynyt niin olin sellaisessa omaperaisesti nimetyssa hotellissa kun Hotel California. Se on tosi hyvalla paikalla ihan rannan lahella, ja sellainen nuorekas tunnelma. Tykattiin kovasti. Ei se kylla mikaan halvimmasta paasta ole, mutta siella oli sellainen sopivan Kalifornialainen tunnelma.

Jos aiotte ajaa Losista San Franciscoon niin siina matkalla on sellainen hauska hotellin jota kannattaa ainakin kayda katsomassa (Madonna Inn - http://www.madonnainn.com/). Huoneet on aivan mahdottomia, joka huone on erilainen. Katsopa vaikka Caveman-huone :D

http://www.hotels.com/ho153464/hotel-casa-del-mar-santa-monica-united-states/

Tämä oli kyllä makee hotelli. Oltiin viimenen yö naisen kanssa tuola Hotels.coming bonuksilla ilmaseks. Meidän huoneessa oli just tommonen valkonen sänky minne me saatiin hyppiä vauhdilla :D Sijainniltaankaan ei hotelli voi oikeen paremmalla paikalla tuola olla.

Hotels.com on kyllä hyvä mesta jos paljo reissaa, joka 10. huoneenvaraus ilmatteeks 400 USD asti. Tai ainakin vielä vuos sitte oli. Tämä siis jenkkiversiossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom