Hot Rod ja tytöt!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
HUUH!! NOC:ssä??!!! Fuck! Denise Masino... miten ne on sallineet tollasen sielä? Tsiisus!

Tytöillä on lihaa...heh

Tytöillä on hieman "outoja" muotoja. Miten tuolla koppalakki tytöllä on tuo maha niin outo? Muuten ei haittaisi ollenkaan jos kaikilla neitokaisilla olisi tuollainen uimapuku rannalla :D
Mutta pa.... :hyper:

Ei nuo naiset pahalta näytä. Kaveri ainakin kehui Black Magic Womania, kun tuli afrikan reissulta. Hiusten leikkuuseenkin Afrikassa kuului kuulemma täysihoito. Toinen reissun vannoutunut poikamies toi mukanaan mustan naisen, maksoi lennon suomeen jne. Toisaalta aika moraalitonta tuoda kehitysmaasta joku musta nainen mukanaan.

Hyzenthlay sanoi:
Perustele vähän :confused:

Ajattelin tätä Sir Vili tyyppistä toimintaa, jossa tuodaan tyttöjä köyhistä oloista. Tyskin tytön nyt niin ihastuneita ovat suomalaismiehiin, mutta lähtevät kurjista oloista melkein kenen matkaan vaan jos pääsevät edes kohtuuliseen elintasoon.

Hyzenthlay sanoi:
Perustele vähän :confused:
Perustelen omasta puolestani, kun olen samalla kannalla.

Aina, kun joku suomalainen mies palaa lomamatkalta ulkomailta (aasiasta, afrikasta, venäjältä) ja tuo mukanaan naisen, niin en kyllä ensimmäisenä epäile, että kyseessä olisi silmitön rakastuminen. Todennäköisemmin mies ihastui johonkin naiseen, joka näki rahaa viljelevän komean miehen ja mahdollisuuden pois paska-ghetosta, missä joka yö pelkää raiskausta eikä rahaa riitä ostamaan tampooneita (jos edes tietävät, mitä nämä ovat).

Ovat mahdollisesti ihastuneita toisiinsa, mutta rakkaudesta ei ole kyse ja tuollaisella liitolle en kyllä lupaa kovin kestävää jatkoa. Tuon takia minäkin pidän sitä vastuuttomana. Nainen ei ajattele tuossa tilanteessa järkevästi. Mies taas ei ajattele koskaan järkevästi. Kun molemmat ajattelevat hölmösti, elämät menevät sekaisin.

Tai sitten kyseessä on tosirakkaus. En minä tiedä.

hyi helevettiläinen

:urjo: :urjo: :urjo:

panza sanoi:
Pakko kysyä Pexxi, miks sulla o tommonen selkä? Näyttää vähä oudolta :) Jos toi nyt on sun kuva.

Mitä tarkoitat?Millä tavalla oudolta..? Vanha kuva kyseessä, mutta mä se oon.

muffy sanoi:
Syntholia! :rock:

Pakko myöntää, että MCT-öljyä tuli kyllä käytettyä noihin aikoihin;)

Back
Ylös Bottom