Hommat hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emppuli
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Treenaan nyt neljättä vuotta kovaa punteilla. Kehitystä on tapahtunut ja tavoitteissa siintääkin fitness/body fitness kisat tuolla tulevaisuudessa. :D Mulla meinaa olla nyt hieman kuviot siltä osin sekaisin etten tiedä mitä olisi nyt lajin suhteen järkevintä alkaa touhuilemaan... :wall: Äskettäin ajattelin, että alan dietille nyt ja menen sitten joskus kolmen vuoden päästä kisoihin. Mutta nyt tänään taasen tuo suunnitelma tuntuu ihan idioottimaiselta. Että olisiko sittenkin fiksumpaa asettaa kisa tavoite esim. kahden vuoden päähän ja kysyä joltain ammattilaiselta apua jäljellä olevan ajan hyödyksi käyttämiseen ja alkaa sitten treenaamaan kisat mielessä etiäpäin... Näin tietysti voisi olla hieman enemmän motivaatiota. :hyper: Olen jotenkin saanut pään jumiin ihan totaalisesti näillä pohdinnoilla enkä tiedä nyt mitä tekisin. Ehdotuksia...???

Ota rohkeasti yhteyttä johonkin nykyiseen/entiseen kisaajaan. Myös Fitnessliitolla on ilmeisesti suunnitteilla jonkinlaista valmennusta. Kannattaa ottaa yhteyttä liittoon ja kysellä lisää.

Kiitos nopeasta vastauksesta! Otin yhteyttä liittoon tuossa vähän aikaa sitten jo, mutta nyt sen yksityiskohtaisemmin asiasta kertomatta kokemukset olivat hieman negatiivisia. Lupailtiin vaikka mitä ja sanottiin, että henkilö tämä ja tämä tulee valmentajaksi sun muuta... :anssi: Mutta sitten todellisuudessa ko. henkilöä ei olisi voinut yhtään vähempää kiinnostaa minun treenini ja minun tulevaisuuden tavoitteeni. Loppui siinä sitten minun ja ko. valmentajan valmennussuhde ennen kuin ehti alkaakaan. Että tämmöstä..

Missäs päin Emppuli treenaat? Omalta salilta voi yllättäen löytyä apua - sitä ei välttämättä heti hoksaakaan.

Mulla on kanssa liiton kanssa ollut vähän outoja kokemuksia.

Pyysin myös tietoa mahdollisista valmentajista ja sain yhden nimen. Kenenkään kisakokemuksia yhtään väheksymättä, mutta se oli sellainen henkilö, joka ei mun tietääkseni ole menestynyt kisoissa.

Haluan kuitenkin neuvoja ihmiseltä, joka tietää miten kisoissa ollaan just naftikunnossa eikä melkeen. Ja kuinka sellainen ihminen osaa neuvoa, joka ei ole itse pystynyt siihen?

No anyway.. Ensi kerralla, jos valmennusta haluan, pyydän ihan suoraan tiettyjen ihmisten yhteystietoja ja yritän sitä kautta. Noi dieetit kun on ihan just eikä melkeen -asioita.

Omalta saliltani ajattelinkin jatkossa apua etsiä... Uskoisin sitä kyllä löytyvän kunhan vaan tässä lähtee kyselemään. :) Pitäs vaan ensi saada jotenkin omat suunnitelmat vähän selvemmäksi.. tai jotain..

Ja vielä sen verran siitä liiton valmentajasta, että minulla kyseessä oli ihan suht hyvin kisoissa pärjännyt henkilö, mutta hän kait sitten jo koki olevansa liian suuri tähti valmentamaan tälläisiä merkityksettömiä tapauksia kuten minä... :urjo: (niin kovin täynnä itseään...)

Emppuli sanoi:
Ja vielä sen verran siitä liiton valmentajasta, että minulla kyseessä oli ihan suht hyvin kisoissa pärjännyt henkilö, mutta hän kait sitten jo koki olevansa liian suuri tähti valmentamaan tälläisiä merkityksettömiä tapauksia kuten minä... :urjo: (niin kovin täynnä itseään...)

Tollasiakin löytyy aina, ikävä kyllä.

Juu, valitettavasti alalta löytyy ihmisiä jotka ajattelee vain pelkkää RAHAA. Palvelut voi kuulostaa houkuttelevilta ja hinta olla kohdallaan (tai ehkä vähän tyyriin oloinenkin - laatu maksaa, sanotaan) mutta sitten se sisältö on ihan pepasta. Ensin maksat itsesi kipeäksi, saat A4:lla ruoka yms. ohjeet ja jäät yksin ongelminesi. Perävalotakuu meininkiä...

Toisenlaistakin palvelua on tarjolla: henkilökohtaista opastusta, aitoa kiinnostusta juuri sun treenaukseen ja riittävää tietämystä ongelmien ratkomiseen.

Riippuu vähän ihmistyypistä mimmosta palvelua hän kykenee antamaan - on hyviä ja huonoja valmentajia. Jos yhtään tuntuu siltä, että tyyppi on vähän turhan nuiva niin älä turhaan haaskaa aikaa ja rahaa sen kanssa. Parempiakin on tarjolla.

Hippa sanoi:
Haluan kuitenkin neuvoja ihmiseltä, joka tietää miten kisoissa ollaan just naftikunnossa eikä melkeen. Ja kuinka sellainen ihminen osaa neuvoa, joka ei ole itse pystynyt siihen?

Hmm.. tuolla ajattelutavalla valmentajia olisi tässä maassa aika vähän. Vähän sama asia, kun mieskätilö sanoo että tämä voi vähän kirpasta.. Joopa joo.. mistäs se sen voi tietää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom