MULTI Homefront

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuufaa
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Viddu tää näyttää hyvältä. Singleplayeria nyt vähän testannut, pitää vielä yöllä multia testata.

Puuh, piti erikseen ostaa joku battle code kun tämän pelin vaihdoin päittäin ja oli näemmä jo käytetty koodi, tai siis en sitä edes paketista löytänyt.

Jos jollain on mikki ja boxilla pelailee niin voi lisätä mut buddy listaan niin voi kimpassa pelailla, gamertagi on janneks

Saatanan kova peli. Lisäilkää ihmeessä kimppaa boxilla. Northijudo on tägi.

Diggasin ite kyllä, tais olla eka singleplayer ikinä minkä pelasin parissa päivässä läpi. Eihän se kyllä muutenkaan ole pituudella pilattu mutta kuitenkin, diggasin stoorista ja tehtävistä. Tekoäly tosin nyt on mitä on mutta kyllä siinä ainakin hengestään tuntuu nopeasti pääsevän jos paljon ramboilee.

Onko ton yksinpeli-osuus mistään kotoisin?

Hähää menit lankaan! ;)

Aivan järkyttävä peli. Vaikeeta kuvitella tälle vuosiluvulle tuolta tekijältä tuollaista teosta. Niin vain onnistuivat. Aivan jäätävää, kun singleplayerissa jo viivettä ja pätkimistä. Viholliset liikkuu pätkien, ilmestyy tyhjästä spawnaten, blaablaa blaablaa jne. Ei pelilevyssäkään vikaa ole, kun Jannelta vaihdettiin! :D Kaikenlaista on tullut pelattua ja paljon pystyy antamaan anteeksi, mut mainoskampanjan miljoonia olisi voinut paremminkin käyttää. Pelattavuuden pitää olla sulavaa, ei tälläistä paskaa. Tosin oon Metronkin lytännyt kuten arvata saattaa samoista syistä, joten eiköhän närää herätä kaikissa.

Kampanjan kestolla tai ulkonäöllä ei ollut merkitystä, eikä yleensäkään mulle. Kusi jo ihan muilta osin. Tosin tuo kampanja oli sellaista perustuubaa mitä on jo nähty tarpeeksi mun mielestäni, ei enää ikinä kiitos. Eikun tulee sieltä vuoden lopulla vielä uus codi, voi perkele.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kerrohan toki sit kans et huomasitko pätkimistä kun mä en kyllä rehellisyyden nimissä tullut edes ajatelleeksi/huomanneeksi moista. Oonko ketoosipäissäni vaan niin jumissa etten tajua? :D

Kerrohan toki sit kans et huomasitko pätkimistä kun mä en kyllä rehellisyyden nimissä tullut edes ajatelleeksi/huomanneeksi moista. Oonko ketoosipäissäni vaan niin jumissa etten tajua? :D

Kyllähän sen huomaa jos muulla kuin iisillä surffaa tunnissa läpi. Vaihdelkaa vaikeimmalle. Korostuu aika nopeesti puutteet. Aika huolestuttavaa kun tälläinen menee läpi pelaajille... Uutta konsolia pukataan pian ulos ja studioita on siihen malliin enää jäljellä että jälki on tälläistä taikka codia. Oikeesti vähän yritystä näihin peleihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom