home PNA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

Kipi I

Banned
Mistä saa halvalla tilattua home PNA usb sovittimen. Eli kannettava pitäis liittää puhelinverkkoon. Tai onko jollain myytävänä tämmöinen?

Mulla kuleksii tuollainen nurkissa, paljonks maksat?

Mä olisin tyytynyt femmaan tms. Kerron vaan että harmittais :hyper:

Niinpä, mutta eipä ole vielä tilaus tullut..joten voin olla myös noutamatta paketin :hyper: Dopeylle: Vai femma..sovittu..lähetän verkkokauppakaman takas. Onko se hyvässä kunnossa,eli toimii moitteetta? Merkki? Eli toisen pään saa puhelin rasiaan ja toisessa päässä usb liitin.

Juoppo sanoi:
:offtopic:
Dopey, et taida hirveästi privaviestejä lueskella..?
Olen keskimäärin kaksi per vuosi vastaanottanut joten ei tuu tosiaan paljoa käytyä siellä. Koitan parantaa tapani :rolleyes:.

Onks kukaan tuollaisen tarpeessa niin ettei tartte postittaa? Itä-Espoosta ois haettavissa, hinta se 5e huomattavalla pakkisalennuksella. En kehtaa pyytää enempää, koska HPNA on niin p a s k a teknologia (esim. mikroaaltouunit sekoittaa signaalin, jos piuhat menee läheltä).

Sain tuon lutikan kaiffalta, jolta ostin tän kämpän ja jaksoin tapella täysin ylläpitämättömän toimii/ei-toimi verkon kanssa viikon päivät ennenkuin otin DSL-liittymän takas.

Eli 5egee, takavalotakuulla. Kuka tulee hakeen? Eka vastannut on päivän voittaja :hyper:.

Dopey sanoi:
Onks kukaan tuollaisen tarpeessa niin ettei tartte postittaa? Itä-Espoosta ois haettavissa, hinta se 5e huomattavalla pakkisalennuksella. En kehtaa pyytää enempää, koska HPNA on niin p a s k a teknologia (esim. mikroaaltouunit sekoittaa signaalin, jos piuhat menee läheltä).

Sain tuon lutikan kaiffalta, jolta ostin tän kämpän ja jaksoin tapella täysin ylläpitämättömän toimii/ei-toimi verkon kanssa viikon päivät ennenkuin otin DSL-liittymän takas.

Eli 5egee, takavalotakuulla. Kuka tulee hakeen? Eka vastannut on päivän voittaja :hyper:.

Mikset voi lähettää sitä? Ostan sen jos lähetät.!

Kipi I sanoi:
Mikset voi lähettää sitä? Ostan sen jos lähetät.!
Laiska paska kun olen...

Back
Ylös Bottom