Hjeronymus-hoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lepa83
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ikä
41
Sattuiko joku mimmeistä katsomaan tänään Bellaa neloselta? Siinä tehtiin nuorelle naiselle tuo hjeronymus-hoito ja vaikutti tehokkaalta. Onko jollakulla omia kokemuksia ko hoidosta?

Ja sitten Turun mimmit, tiedättekö mitään paikkaa missä Turusta tuota hoitoa saisi?

hei. en sattunut ko. ohjelmaa näkemään, mutta olen itse kokeillut tuota hjeronymus hoitoa, oli tehokas, mutta silti hellä iholle, vaikka mulla on herkkä ja kuiva couperosa iho, ei ärtynyt yhtään. en osaa sanoa mistä sitä saat, kirjottelen toiselta puolelta Suomea

tiedättekö mitään paikkaa missä Turusta tuota hoitoa saisi?

Uteliaana Googletin hakusanalla hjeronymus koska en tiennyt mistä oli kysymys. Ihan ekojen linkkien joukossa oli Turkulainen kauneushoitola. Kaupallisia linkkejä ei saa linkata tänne, joten kokeile itse.

Kävin viime kesänä ihan mielenkiinnosta kokeilemassa ja tykkäsin kyllä. Monta vaihetta hoidossa oli, joten ihan hetkessä ei pois pääse. Tuntui ihanalle (paitsi epäpuhtauksien nipistely) ja ihokin näytti hoidon jälkeen paremmalle. Aion ehdottomasti mennä uudestaan, vaikka hinta onkin aika kova. Toi oli itse asiassa tähän ikään mennessä ensimmäinen ihonpuhdistukseni :nolo:. Espoossa kävin, joten Turun hoidoista ei ole mitään hajua.

Moikka! Katoin ton Bellan ja kiinnostuin suuresti kyseisestä hoidosta. Vaikka ihotautilääkäri vähätteli ongelmaani, omasta mielestäni ihoni on huono ja hävettävä. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, tuloksetta. Nyt näkyi valoa tunnelin päässä, kun kuulin tuosta hjeronymus-hoidosta. Tietääkö kukaan onko Tampereen seudulla tarjolla tällaista hoitoa?

Uteliaana Googletin hakusanalla hjeronymus koska en tiennyt mistä oli kysymys. Ihan ekojen linkkien joukossa oli Turkulainen kauneushoitola. Kaupallisia linkkejä ei saa linkata tänne, joten kokeile itse.

Itsekkin yritin aluksi Googlettaa, muttei silloin osunut silmään. Kiitos vinkistä :worship: . Kunhan palkapäivä koettaa lähden tuota kokeilemaan.

Täällä oli aiemminkin juttua ko. hoidosta. Threadin nimi tais olla akne ja muut iho-ongelmat. Liitin kuvankin omiin texteihini.

Mä oon menossa ensi viikolla kokeilemaan tuota hoitoa. Te, ketkä olette hoitoa jo kokeilleet, ostitteko niitä samaan sarjaan kuuluvia hoitotuotteita? Kokemuksia? Hintoja?

edit: oli muuten vaikea löytää sopivaa päivää, kun tuon hoidon jälkeen ei saisi hikoilla.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olen kokeillut tuota hoitoa, mutten kyllä osaa sanoa auttoiko se.. Ostin sarjaan kuuluvan kosteusvoiteen (n. 40€ :O) kun kosmetologi sitä suositteli. Hän kertoi myös, että hoito kannattaa toistaa ainakin kerran noin kuukauden parin päästä.

Vihdoin ja viimein sain käytyä tuossa hoidossa. Kyllä iho puhtaammalta ka kirkkaammalta näyttää nyt kun pääsin ihoreaktioista eroon. Tuli sellaiset kivat ihottumat suun ympärille ja nenän varteen, olettaisin että johtuivat siitä vetyperoksidista. Hoidin niitä kortisonivoiteella vajaan viikon että rauhottuivat.
Eli itse en kyllä toiste mene, enkä ihan helpolla suosittele muillekkaan, ennemmin sitten ihan perinteiseen kasvojenpuhdistukseen.

Eli itse en kyllä toiste mene, enkä ihan helpolla suosittele muillekkaan, ennemmin sitten ihan perinteiseen kasvojenpuhdistukseen.

Mulla kyllä on ihan päinvastaiset kokemukset: eli iho parani hoidon jälkeen, eikä mitään ihoreaktioita tullut. Varmasti on henkilökohtaista miten iho reakoi noihin kemiallisiin puhdistuksiin, jos on herkkäihoinen niin kannattaa varmaan varmistaa sopiiko, mutta ainakin meikäläisellä toi toimi. Oon sen lisäksi hoitanut ihoa Dermosilin tuotteilla (halpoja), en sitten kuitenkaan raaskinut ostaa niitä hjeronymus-tuotteita, aika hinnakkaita olivat. Mutta siis olen itse menossa uudestaan kunhan taas siltä näyttää että tarvetta olisi.

Lepa83: ootko muuten kokeillut ultraäänipuhdistusta? Mielestäni silläkin sai hyvän lopputuloksen, voisi kuvitella että ei aiheuttaisi ihoreaktioita....

Lepa83: ootko muuten kokeillut ultraäänipuhdistusta? Mielestäni silläkin sai hyvän lopputuloksen, voisi kuvitella että ei aiheuttaisi ihoreaktioita....

En ole kokeillut, mutta voisi kyllä olla kokeilemisen arvoinen. Kiitos vinkistä.

Vihdoin ja viimein sain käytyä tuossa hoidossa. Kyllä iho puhtaammalta ka kirkkaammalta näyttää nyt kun pääsin ihoreaktioista eroon. Tuli sellaiset kivat ihottumat suun ympärille ja nenän varteen, olettaisin että johtuivat siitä vetyperoksidista. Hoidin niitä kortisonivoiteella vajaan viikon että rauhottuivat.

Ööö... Mä oon kyllä käsittänyt että se "rupi/ihottuma" on ihan normaalia tuon hoidon jälkeen? Mulle tulee kans semmosia pienehköjä kirkkaita rupimaisia kohtia tuon hoidon jälkeen, en ole hoitanut niitä mitenkään ja kyllä ne on aina viimeistään viikossa lähtenyt pois. Itse ainakin tykkään tuosta hjeronymuksesta, voittaa perinteisen ihonpuhdistuksen sata-nolla! :) Sääli vaan että on liian arvokasta opiskelijan kukkarolle... :(

Oon itse käynyt ko. hoidossa ehkä noin 4 kertaa. Se on muuttanut tässä joskus viimeisen vuoden aikana. Ennenhän kaikki lika pukkas ihosta ulos, mutta nyt tässä uudessä hoidossa se kuulemma "sulattaa talin ihon sisällä".

En ollenkaan pitänyt tästä uudesta versiosta ja ihoon tuli sen jälkeen paljon todella isoja finnejä, joista jäi sitten rumat arvet. Eli mielestäni aikaisempi oli parempi - tosin sekin vaikuttaa aika kovalta käsittelyltä herkälle iholle.

Palaan siis itsekin ultraäänipuhdistukseen tms. :)

Sattuuko kukaan tietämään löytyykö vastaavia puhdistusaineita apteekista tai ehkä lääkärin kautta reseptillä?

Olisi kiva tehdä puhdistus kustannussyistä itse, vaikkei tehokkuus tai aineet yhtä järeitä olisikaan kuin salongissa.

Kävin Turussa pari vuotta sitten Hämeenkadulla sijaitsevalla kosmetologilla ottamassa juuri tuon hieronymoushoidon, kosmetologi oli edellisellä käynnilläni suositellut sitä ihotyypilleni. Ihoni oli tuolloin hieman pintakuiva ja mustapäitä oli suhteellisen paljon. Kokemus oli aivan kauhea, ei sillä että hoito olisi sattunut, mutta ihooni tuli järkyttävä määrä kolikon kokoisia rupiläikkiä. Paranemiseen meni yli viikko ja silti ihooni jäi tummempia jälkiä, jotka ovat vasta nyt häipyneet täysin näkyviltä.

En suosittele kenellekään, ellei iho satu olemaan kiiltelevän rasvainen eikä ärsyynny mistään.

huhhuh mikä kokemus sulla, elida! ei todellakaan pitäis noin käydä ja tuosta hyvästä sun ois kyllä pitänyt jo saada korvauksia. tai ainakin ois ollut perusteltua vaatia niitä ja hyvityshoitoa :wtf:

ihon ei todellakaan pitäis mennä ruvelle!Itse kävin sen hoidon kokeilemassa itselleni lahjaksi, kun valmistuin kosmetologiksi (aika loogista touhua :lol2:) viime keväänä. en kovin tykännyt, mutta syynä oli kyllä sen kosmetologin turhan lujat otteet. ajattelin vaan koko ajan "tekisin tän NIIN paljon paremmin" :lol2:
mutta siis iho oli kyllä tosi sileä pitkään.

itte tykkään enemmän esim. scrubber-hoidosta, se on kivuton, mukava hoito ja hoidon hyvä jälki säilyy pitkään.

Joo, olin aika järkyttynyt tuosta naamani ulkomuodosta käsittelyn jälkeen. Ilmeisesti kosmetologi ei ollut ihan uskonut kun olin kertonut, että ihoni on herkkä. Tuohon aikaan olin muutamaa kuukautta aiemmin lopettanut e-pillerit ja ihoni oli aika tukkeutuva ja kukkiva. Ajattelin itsekin, ettei tuo rupeutuminen voinut kuulua asiaan..en vain jaksanut mennä valittamaan asiasta kun olin silloin hankalassa elämäntilanteessa.

Nyttemmin olen käynyt ultraäänipuhdistuksessa, joka sopii iholleni mainiosti :) Nykyisin, kun pillereiden lopettamisesta alkaa olla jo pari vuotta, ihoni on parantunut huomattavasti eikä kosmetologille ole niin akuuttia tarvetta. Sohveli, mikä tuo mainitsemasi scrubber-hoito on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom