Hiusväriaineen jämät ihosta pois?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävin tänään kampaajalla leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukseni. Lisäksi kulmat ja ripset värjättiin ja kulmat muotoiltiin. Kampaaja ei laittanut ihoon vaseliinia ennen värjäyksiä ja nyt minulla on hiusrajassa, kulmakarvojen ympärillä sekä silmäluomissa värjäysaineen jäämiä niin, että ne erottuvat selkeästi. Saako väriä muulla kuin hinkkaamalla pois? Huomenna olisi meinaan yhdet häät ja haluaisin värjäytymät pois.

Kiitos etukäteen!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ensinnäkin: ensi kerralla sanot kampaajalle asiasta. Se kuuluu kampaajan hommaan, että asiakkaalta poistetaan ylimääräiset värit naamasta (mm. permisaineilla).

Toiseksi: tahrat saa kuulemma pois hammastahnalla. En ole kyllä kokeillut itse, mutta oma kampaajani sanoi näin. Ihon kuorinta auttaa myös.

Tsemppiä! Toivottavasti saat tahrat pois jollain keinolla :)

Zone-sarja -42%
Kiitos. En kyllä enää mene tuonne kampaajalle (suuri ketju Helsingissä). Tällä kertaa kävin siellä hyvän alennuksen takia, koska minulle laitettiin hiuksiin kolmea eri väriä, leikattiin ja sitten laitettiin vielä noi kulmat sekä ripset. Normaalihinnoilla tuo satsi olisi tullut aika kalliiksi, joten päätin käyttää hyväkseni tuon alennuksen. Muuten jälki on suhteellisen hyvää.

Anonymity sanoi:
Kiitos. En kyllä enää mene tuonne kampaajalle (suuri ketju Helsingissä). Tällä kertaa kävin siellä hyvän alennuksen takia, koska minulle laitettiin hiuksiin kolmea eri väriä, leikattiin ja sitten laitettiin vielä noi kulmat sekä ripset. Normaalihinnoilla tuo satsi olisi tullut aika kalliiksi, joten päätin käyttää hyväkseni tuon alennuksen. Muuten jälki on suhteellisen hyvää.

Onko kyseessä Naps? Jos et halua kertoa, ok, mutta itsellä sieltä huonoja kokemuksia..

BamHI sanoi:
Kannattaa koittaa kynsilakan poistoaineella

Ei, älä koita kynsilakanpoistoaineella! Kokeiltu on ja ainenki mun herkkää nahkaani se poltti kyllä sillä lailla että huh huh. On aika tujua tavaraa noi lakanpoistoaineet!

Multa on lähtenyt aina ihan kasvovedellä kostutella vanutupolla ja sitten kevyttä hinkkausta. Mutta tosiaan, kuuluis kyl liikkeen hoitaa tommoset jutut. Toinen juttu sit jos ite värjää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anonymity sanoi:
Kävin tänään kampaajalla leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukseni. Lisäksi kulmat ja ripset värjättiin ja kulmat muotoiltiin. Kampaaja ei laittanut ihoon vaseliinia ennen värjäyksiä ja nyt minulla on hiusrajassa, kulmakarvojen ympärillä sekä silmäluomissa värjäysaineen jäämiä niin, että ne erottuvat selkeästi. Saako väriä muulla kuin hinkkaamalla pois? Huomenna olisi meinaan yhdet häät ja haluaisin värjäytymät pois.

Kiitos etukäteen!
neoamisept tms desinfiointiaine. sano ensi kerralla kampaajalle , että sinun ihoosi väri tarttuu tosi helposti.

käytätkö

ethän sattumalta käytä itseruskettavia? niillä ainakin dovella on sellainen taipumus , että hiusväri imeytyy voimakkaasti ja sama ky kulmien värjäyksessäkin.

Tosiaan kannattaa mainita kampaajalle, että laittaa vaseliinia hiusrajoille. Joillain asiakkailla väri tarttuu ihoon kiinni herkemmin kuin toisilla. Mutta takuu varmasti ei voi sanoa,että vaseliini estäisi värin tarttumisen ihoon kiinni. Itse sanon asiakkaalle tummia värejä laittaessa, että väriä saattaa jäädä ihoon. Mutta pyyhin kuitenkin aina! heti hiusrajoilla olevan värimassan pois. Kokeile kuorivaa puhdistusainetta (silmien ympärille ei kyllä kannata laittaa). Väri kyllä häipyy ajankuluessa, ikävää tosin, että olet menossa naama värjättynä häihin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom