Hiusten lähdöstä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Miliata
  • Aloitettu Aloitettu
Heippa kaikki punttaajamimmit. Minulla on ilmennyt sellainen ongelma talven ja kevään aikana,että hiukset lähtee- siis kunnolla lähtee.Ohimoilla jo kaljut paistaa. Olisiko kenelläkään ideaa,mistä voisi johtua tai mikä auttaisi?

Mietin sellaisia syitä että 1. niska-ja hartialihakset tukossa- heikentää verenkiertoa päänahassa 2. testot jostakin syystä koholla 3. ikä (46v) 4. joku muu syy

Olen kyllä samalla tiputtanut rasvaprosenttia, mutta en niin rajusti että pitäis hiusten pudota, ja kuitenkin olen syönytkin kunnolla ja käyttänyt kaikenmaailman lisäravinteet ja vitamiinit. Voiko niitä saada liikaa niin että hiustupet menevät "tukkoon"?

Jos jollain tähän jotain apua,niin olisin tosi kiitollinen. Leikkautin jo pitkät hiukset polkkaan, mutta ei ole auttanut, hiuksia lähtee edelleen.Samoin olen käyttänyt Nioxin shampoita ja hoitoaineita nyt n 3 viikkoa ja hiusten lähtö ei ole vielä loppunut. Olen kohta kalju :( .Muut karvat eivät ole lähteneet.

t Viivakooditukka

En nainen ole, mutta kumminkin noista sinun vaihtoehdoista tuo 1 on ainut järkeen otettava. Toisia syitä voisi olla jokin lääkekuuri jonka olet aloittanut tai tuo uusi shampoo yms jos aloitit ne samoihin aikoihin kun hiukset lähti putoamaan. Kaikki kylläkin IMO, mutta nuo tuli mieleen.

Kannattaa ne kilppariarvotkin tsekata.

Kävi kyllä mielessä,kilpparit,mutta niitä on parin viime vuoden aikana tsekattu muusta syystä, ja ovat oleet rajoissa.
Nioxin on tarkoitettu hiusten lähtöä hoitavaksi,joten sitä ei kait voinen syyttää.
Pitää varmaan luopua ainakin kokeeksi tuosta MAVEsta,koska jostain syystä se vetää minulla hartiat tukkoon tehokkaasti, en tiedä miksi.

Kun tuossa on nyt kuitenkin tulossa meillä töissä se vuosittainen terveystarkastus, niin pyydänpä tsekkaamaan kilpparit samalla, eihän siitä haittaakaan ole.Luulen että jos niissä on jotain niin se on sitten liikatoimintaa:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom