Hitman Contracts

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja latku
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
37
kukaan pelannut kyseistä peliä? sillä nyt ollaan jumissa ja pahasti. oon kolmannessa kentässä (lumiset olosuhteet, ilmeisesti venäjällä) tehtävänä tappaa muutama tyyppi ja räjäyttää jotain. oon tappanut tyypit, mutta räjäytys, ei vittu minne ne pommit pitää laittaa, miten aktivoidaan yms? sen yhen maastoauton räjäytin sillä siihen action -kohtaan tuli "plant the bomb" kartassa näyttäs olevan 2 jotain pommipaikkaa, mutta sinne kun menee niin ei ota mitään selkoa minne ne pommit tulisi laittaa. kiitto neuvoista! :thumbs:

Olenko muuten ainoa, joka pitää tätä peliä huonona? Kakkosen pelasin tarmolla lävitse ja sitten perään Silent Assassin -arvosanalla, mutta tämä ei uppoa, ei sitten millään.

Kride sanoi:
Olenko muuten ainoa, joka pitää tätä peliä huonona? Kakkosen pelasin tarmolla lävitse ja sitten perään Silent Assassin -arvosanalla, mutta tämä ei uppoa, ei sitten millään.
Mä en tykkää hiiviskelypeleistä kuten hitman tai splinter cell. Tykkään sellaisista joissa voi mennä rähinällä sisään ja ampua kaikki pahikset. Turhaa miettistä vaativista peleistä en tykkää, kun töissä saa käyttää päätä tarpeeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom