- Ikä
- 50
Osaisiko joku kertoa "trennkostin" (eli hiilareiden ja proteiinin erikseen syömisen) vaikutuksesta, hyödyistä ja haitoista treenaamisessa. En tiedä miksi tuota kutsutaan Suomessa mutta Itävallassa se kulkee tuolla nimella. Ideahan on siis sama, kun Montignacin ruokavaliossa, proteiinia sisältävän aterian jälkeen olisi oltava 5 tuntia väliä ennen hiilihydraattiateriaa ja hiilareiden jälkeen 3 tuntia paussia protskuateriaan. Välissä saa syödä vihanneksia jne.
Itselläni tuottaa laihdutus/kiristys suuria ongelmia, kun taas massaa ja lihaksia tulisi todella nopeasti.
Tuolla Trennkost menetelmällä olen onnistunut pitämään läskit suhteellisen hyvin poissa mutta ei huvittaisi jatkaa ikuisuuksia kyseistä ruokavaliota ja olenkin miettinyt palstaa lukiessa, jos alkaisin syömään useammin, vähemmän kerralla ja "oikein". Eli olisin kiitollinen, jos osaisitte hieman kommentoida. Olen kiitollinen kaikista kommenteista.
(on muuten mahtava foorumi)
Itselläni tuottaa laihdutus/kiristys suuria ongelmia, kun taas massaa ja lihaksia tulisi todella nopeasti.
Tuolla Trennkost menetelmällä olen onnistunut pitämään läskit suhteellisen hyvin poissa mutta ei huvittaisi jatkaa ikuisuuksia kyseistä ruokavaliota ja olenkin miettinyt palstaa lukiessa, jos alkaisin syömään useammin, vähemmän kerralla ja "oikein". Eli olisin kiitollinen, jos osaisitte hieman kommentoida. Olen kiitollinen kaikista kommenteista.
(on muuten mahtava foorumi)