Hiilihydraatit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMS-
  • Aloitettu Aloitettu
Jeps. Eli vähä pisti miettimään että minkä verra noit hiilareit pitäs saada päivässä? 5g per painokilo? Mistä porukka ottaa noi hiilarit yleensä? Oisko esim 3 banaani päiväs norm ruoan lisäks hyvä. Syön ite aamupalaks muroja, vaaleata tai tummaa leipää. Sit koulus ruokailu on sitä mitä siellä tarjotaan ja leipää. Ja siit pari tuntii eteepäi protskudrinkki. Ja sitte kotia kohti ja siellä taas normaalia kotiruokaa mikä vaihtelee suuresti ja leipää. Pari h eteepäi proteiini drinksu. Ja iltapalaks kaupan pizza tai leipää ja protskudrinkki. Pitäskö tonne mahollisesti ujuttaa sekaan esim banaaneja? Oon vähä laiska laskemaan noit hiilareit. Ku on aika vaikee arvioida noit kouluruoista saatavia hiilareita. :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kai niitä hiilihydraatteja tulee aika lailla ihan tavallisesta ruuasta, ku monessa safkassa on jotain 50-60% hiilihydraatteja. Ei kai normaalista (vitusti) syömällä voi tulla "hiilihydraattivajausta"...

Mä syön hiilareiks näitä ihan perusjuttuja: perunaa, riisiä, pastaa, tummaa leipää ja lisäks paljon hedelmiä: banaania, ananasta, 100% appelsiinimehua ja joskus marjojakin.

Mulla se menee yleensä melko samoihin...

Perunalastuja, riisimuroja, tummaa suklaata ja vaaleeta leipää, hedelmäkarkkeja... Mut yks on yli kaikkien: fudge. Se on pilannu multa varmaan ainaki vuoden treenit.

Mitä eroa on eri lähteistä saatavilla hiilareilla? Onko esim. väliä täytänkö päivän hiilaritarpeen karkilla vai banaanilla?

Kiitos

Suositut

Back
Ylös Bottom