Hiilari/tankkauspäivä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kisu27
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Viides viikko menossa ei oo vielä tankattu kertaakaan, nälkä alkaa olemaan melkoinen. Miten muilla mimmeillä onko ollu vielä hiilari/tankkaus päivää tai onko tulossa sellaista? Itselläni ei ole tulossa tankauksia, ainakaan näillä näkymin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
10. viikko menossa, eikä tankkauksesta tietoakaan.

Zone-sarja -42%
tankkauksesta ollaan kyllä puhuttu jo dieetin alkupuolella, miten suurin piirtein menetellään, mutta vielä ei ole tietoa, koska sellainen voisi tulla ajankohtaiseksi. koen olevani vielä ihan dieetin alkuvaiheessa, kun viides viikko on meneillään enkä oleta mahdollisen tankkauspäivän koittavan kuin vasta joskus kymppiviikon jälkeen. joka tapauksessa mitään jokaviikkoista tankkauspäivää ei ole tarkoitus ottaa käyttöön vaan suunnitelmissa on pari-kolme erillistä hiilaripäivää useamman viikon välein.

Ei oo täälläkään tankkausta tiedossa ainakaan vielä. Nälkäkään ei vaivaa eli tuntuu ettei ole vielä tarvettakaan. Muutenkin tää 4 vkoa on tuntunut jotenkin niin helpolta, ihan ku en dieetillä ois ollutkaan. Ei minkäänlaisia mielitekoja, ei nälkää tms.

Viime dieetillä tankkaukset tuli vasta aika loppuvaiheessa, enkä niistä erityisemmin edes tykänny. Kauhea nälkä vaan oli koko ajan vaikka söi kahden tunnin välein. Paras fiilis oli silloin ku sai mennä ekaa tankkauspäivää ennen kauppaan, olin kyllä niinku lapsi jossain lelukaupassa, kun sai ostaa kaikkea ihkua hiilarimättöä :D

Paras fiilis oli silloin ku sai mennä ekaa tankkauspäivää ennen kauppaan, olin kyllä niinku lapsi jossain lelukaupassa, kun sai ostaa kaikkea ihkua hiilarimättöä :D

täytyy myöntää, että tuota tilannetta odotan kyllä innolla :lol2: . itsellä ei ekalla dieetillä ollut hiilaripäivää lainkaan, joten en ole päässyt tuota hiilarikauppareissua toteuttamaan. siitä on kuitenkin tullut niin monelta kisaajalta kuultua/luettua, että pitäähän sellainen päästä itsekin kokemaan. varmaan ihan sormet syyhyten juoksee kauppaan "mä saan ostaa tätä ja tätä ja tuotakin ja tätä taas lisää..." :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom