Hiilari syklittely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Noggari
  • Aloitettu Aloitettu
Kyseisellä ruokavaliolla tällä hetkellä mennään. Mukavalta tuntunut ainakin tähän asti. Itseänikin tuo nopeiden hiilareiden massiivinen kerta-annos hieman epäilytti, mutta itse hoisin homman niin, että jaan tuon määrän kolmeen osaan ja nautin annoksen ennen treeniä, treenin puolessavälissä ja lopussa. Painoa on tullut hieman, mutta peilistä näyttäisin kiristyneen hieman. Aion jatkaa ainakin toistaiseksi, mahdollisesti siirryn diettailun puolelle, kun tuo reilusti alle kympin rasvat houkuttelisi.

Itse olen syklitelly tässä noin puoltoista kuukautta ja läskiä lähtenyt 6kg.

Eli siis treenipäivänä hiilaria ihan helvetin vähän aamulla 20g, päivälliseksi about 80g ja treenin jälkeen 100g ja loppupäivä ilman hiilareita.

Lepopäivänä aamulla se 20g hiilaria, päivällisellä 100g ja loppupäivä ilman hiilareita. Proteiinia tulee sitten joku 2-2.5g/painokilo.

Suosittelen syklittelyä lämpimästi, ja olen vielä niinkin uhmakas tähän loppuun, että väitän että syklittelemällä voi kasvaa samalla kun rasva palaa.

Tämä on eka diettini ja olen enemmän kuin mielissäni tuloksista. Pituus on 178 ja paino dietin alussa 83.3 Nyt paino 77.3 :)

Mun käsityksen mukaan sun Lurkku kannattas ottaa 50g aamulla, 100g palkkarissa ja 50g treenin jälkeen kiinteenä. Menis ajoitukset ja määrät kohdallee. Palkkaristaki vois hörppiä puolet treenin aikana ja vähän ennen.

mielenkiintoinen aihe, mutta en kyllä usko että se mitään niin mullistavaa on.
en mä kyllä mitään tiedä muutenkaan:D

No tuskin on joo mitään mullistavaa. Mulle vaan ainakin bulkkaaminen on huomattavasti helpompaa, koska kaloreita saa ottaa treenin yhteydessä paljon nestemäisenä.

Olen nyt vajaan viikon mennyt tällä syklittelyllä, vaikeuksia tuottaa noiden ruoka-annosten koostaminen. Hiilari/proteiini-ruuat on vähän tylsiä, ja rasvan lisääminen proteiiniruokiin ilman hiilareita tuottaa tuskaa. Olenkin sitten ottanut suurimman osan rasvoista rypsiöljypullosta. Nyt vaan ihmetyttää että paino on vain laskenut tämän viikon aikana, vaikka syön selkeästi yli kulutuksen, noin 3200-3700kcal päivässä, peruskulutuksen ollessa noin 2800kcal. Tuli mieleen että imeytyyköhän mulla kaikki nuo rasvat, ei ole ennen tullut 150g päivässä rasvoja syötyä. Voi tietty johtua jostain muustakin, pitää katsella...

Hiilihydraatit kerää nestettä, olisikohan ollut n. 4g/1g hh joten jos korvaat hiilihydraatteja rasvoilla kehosta lähtee nesteet ja paino putoaa.

Rasvat kannattaisi pitää käsittääkseni siinä 1g per painokilo, välittämättä sitä ollaanko bulkilla tai dieetillä. Olettaen että natuna treenataan.

Itse laskiskelin tossa pari tuntia just noita arvoi, tossa kehotettiin syömään 3g proteiinia per painokilo, hiilareita 2.5g per painokilo (dieetil) ja loput rasvoista, mikä meinas minun kohdalla että rasvoja tulee huimat 25g per päivä dieetin aikana, mihinkä minun oli mahotonta päästä kun syön tonnikalaa öljyssä joten se nous 40g per päivä, mutta olenko ainut kenen mielestä kuulostaa tuo 25g rasvoi per päivä aika hullulta? muistaakseni t-nationin artikkelissa käytetty esimerkki persoona söi dieetillä 33g per päivä rasvoja.

Ymmärsinkö nyt oikein että päivän hiilarit pitäisi ottaa aamupalalla ja reenin jälkeen? miten sitten välipäivinä?

Back
Ylös Bottom