Hieromaistuin ym. härpäkkeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anzai
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen monien muiden tapaisesti noin puolet elin-iästäni kärsinyt jonkinnäköisistä selkävaivoista. Nyt vikko takaperin tuli hankittua tollainen laite:

http://www.obhnordica.fi/Default.as...alaitteet&template=FI-DW-OBHproductdata1.html

Konetta tullut käytettyä noin joka toinen päivä ja jonkunnäköistä apua on tuntunut olevan. Pitkäaikaiset yläselän jumit on alkanut helpottamaan. :) Oon käyttanut kyseistä istuinta myös reisien hierontaan ja hyvin tuntuu toimivan myös siinä.

Oliko tällä viestillä jokin tarkoitus? Ehkä herättää keskustelua kyseisestä vempeleestä ja tiedoittaa siitä porukalle. Joissain liikkeissä tuota saa koittaa myös ilmaiseksi.

Unelmissani siintää myös sellainen noin 2k euroa maksavan hierontasohvan hankkiminen joten jos joku omistaa tai on päässyt koittamaan kyseisen kaltaista laitetta niin vois laittaa kokemuksia tähän treadiin. Myös muunlaisten hömppä ym. hierontalaitteiden kokemuksia vois kerätä ettei porukka kivun ahdistamana mee mitään :david: koneita ostamaan...

ite kokeilin prismassa tuollaista härpäkettä. ensinnäkin ei ylety tarpeeks korkeelle tuo, loppuu ristiselkään hieromiset (oon ~180 pitkä)
ja vähän tuntui epämukavalta. mutta eiköhän se toimi ainakin ihan ok jos lyö oikean hieronta-ohjelman (demo-ohjelma ainakin tosi lyhyt)

jos en väärin muista hintalappua (~200e) niin samalla rahalla käyn mieluummin hieronnassa. kerkeää aika monta kertaa käymään ennenkuin saa tuollaisen summan kasaan.

Joo ei varmastikkaan ole mikään ammattitaitoisen hierojan korvike toi laite... Koneella saa kyllä melkein niskojakin hierottua kun "valuu" penkkiä alas niin että hieronta pallurat on siinä niskan korkeudella. 200 egeä on kieltämättä iso raha mutta hyvänä puolena on se että sitä voi käyttää milloin vain, eikä tarvitse poistua kotoota...

Hei. Mie oon kokeillut molempia; hieromaistuinta ja hieromanojatuolia.

Jollain kuntosalilla olin vierailemassa kun kokeilin tuota nojatuolia. Apua siitä oli, kivut lieveni selvästi, vaikka kerkesinkin käyttää sitä vaan 3 kertaa. Tosi kattavasti se pysty selkää ja hartioita ottaa, mutta siihen se sit oikeestaan jäi. Pohkeita se vaan puristeli, niin ettei ollut mitään iloa ja pakaroille vissiin yritti jotain tärisyttää, mutta ei onnistunut..

Hieromaistuimia kokeilin liikkeessä. Uudempi versio, se missä on niskalle oma hierontaosa oli kyllä magee! Tosi saman tyylinen kun nojatuolikin, ehkä ei ihan yhtä rajusti pysty ottaa, mutta minulle varsin riittävä. Vanhaversio on selälle kiva, mutta niska-hartiaseutu jää paitsioon. Hieromaistuimen hyvä puoli on kyllä sen koko ja hinta. Istuimen voit laittaa vaikka auton penkille.. Uusi tällä hetkellä 269e ja vanha 179e vissiinkin.

Niistä unelmoidessa...

Latest posts

Back
Ylös Bottom