Hermosärkyä(kö)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minun treenaamiseni joskus 4-5v sitten loppui isolta osaa siitä syystä että käsivarsia (pääasiassa ranteen ja kyynärpään väliltä, mutta rasituksen jälkeen usein myös kyynär- ja olkapään väliltä) rupesi vaan jossain vaiheessa vihlomaan, eikä se mennyt pois. Treenasi eli ei, käsiä vihloi, mutta treenatessa ja treenin jälkeen eniten. Lähinnähän se on kai jonkin sortin hermosärkyä. Mitä haulla onnistuin löytämään, tämä kuvaus olisi aika lähelle miltä se tuntuu:
_RAIDER_ sanoi:
Tämä ns. "hermosärky" ilmenee ikään kuin luutasärkisi. Asiaa on huikan vaikea selittää, mutta näin sen itse selittäisin.
Ongelma on osaltani siinä, että tämän massiivisen tauon aikana tilanne ei oikeastaan ole parantunut mihinkään. Ei ne kädet ehkä niin usein ja niin paljoa kipeät ole, mutta ei paljon toisinkaan. Ja toisaalta nyt kun taas treenausta aloittelee, niin sen taas tuntee.

Ns. vääntöliikkeet tuntuvat olevan pahimpia tämän kannalta. Hauiksen treenaaminen esimerkiksi. "Suoraviivaiset" liikkeet kuten penkki eivät paljon tunnu vaikuttavan tältä osin.

En aikaisemmista aiheista oikein minkään sortin ratkaisua ongelmaan löytänyt, ainakaan sellaista mikä minun tilannettani auttaisi. Eikö sellaista ole? Onko tyydyttävä siihen että joko ei voi treenata, tai sitten on kärsittävä vielä suuremmasta vihlonnasta? Ahdistava tilanne, koska kuitenkin jo yli 4v on mennyt "hukkaan" ilman hyötyä, ja muutenkin mieli tekisi treenata. Jotain hermosärkylääkejuttua on löytynyt ystävämme googlen kauttakin, mutta tuntuu vähän purkkapatentilta noin pitemmän päälle, kun tämä nyt on jo vaivanu kuitenkin näinkin pitkään ollut.

(PS. Kirjoitin osittain tästä aiheesta ketjun aikaisemminkin, mutta siinä oli niin monta muutakin asiaa samalla että ei oikein kukaan vastannut mitään, joten ajattelin kokeilla tätä erikseen koska tämä on se suurin ongelma tällä hetkellä.)

Latest posts

Back
Ylös Bottom