Joo eli kesällä tein maastavetoa aivan normaaliin tapaan (selkä suorassa kuten aina..), kun sain tarvittavat sarjat tehtyä ja aloin ottaa painoja pois tangosta, otin 20kg kiekon toiseen käteen ja kävelin levypainotelineen luokse, kumarruin hieman (kämmen oli varmaan jossakin 3-10cm polven yläpuolella), selkä suorana mutta hieman kaarruin sivullepäin (eli hieman kyyryssä selkä suorana mutta kuten sivutaivutuksissa kroppa oli taivutettuna levypainon puolelle), päästin levypainosta irti ja tuli pieni "kivuntunne" toiselle puolelle selkärankaa (5-10cm rangasta, aikalailla tuolla alaselässä, hieman perseen yläpuolella). Ja tosiaan tuo tunne oli silloin painon laskemisen jälkeen sellainen "olematon" jomotus, sitten se on sillointällöin vaivannut 1-3 päivää, en sanoisi kivuksi enkä särkemiseksi mutta jonkinlainen pieni "vittumainen tunne" tuossa kohdassa on. Kipu ei säteile pakaraan, jalkoihin jne., minnekkään muualle. Eilen tein maastavetoa 2x6 (kovilla painoilla, otin nauhalle ja selkä suorana), ei tuntunut ollenkaan selässä (edes maven aikana) mutta kotiin päästyä menin sängylle makaamaan ja katselin elokuvaa niin alkoi tuntua pientä kipua (siis aivan olematonta mutta sellaista että häiritsi), venyttelin hieman ja nukuin kyljelläni tyyny jalkojen välissä yön niin "kipu" hävisi (otin myös 2x600mg buranaa), nyt taas on pientä "kipua" tuossa kohdassa. Eilen myös kun vaihdoin lakanoita sänkyyn (ennen nukkumaanmenoa), aloin ottaa peittoa sängyltä niin se kohta hieman vihlaisi/tuntui ikävälle, mitään muita kipuja ei ole ollut (siis kun olin kumarassa, selkä kumminkin suorana) . Maastavedon aikana tuossa kohdassa ei tunnu mitään tai muutenkaan selkäliikkeidein aikana kuten kulmasoudut, alataljat, ylätaljat, pinnoiltavedot jne.
Fysioterapeutille koitan varata aikaa mutta kaikki ajat tuntuvat olevan varattuja pitkäksi aikaa, ennen joulua (2-3 viikkoa tästä) mulle kyllä luvattiin aika mutta onko pakkislaisilla yhtään kokemuksia tälläisestä/tietoa mikä voisi vaivata? Jotakin niksejä että voisi itse saada kivun pois?
Kokoajan on sellainen tunne (ainakin pääkopassa) että tuo olisi joku hermopinne minkä voisi napsauttaa pois.
Voisin sanoa että "kipu" on sellaista vähän säteilevää/jomottavaa.
Ja anteeksi sekainen teksti, jos on kysyttävää niin kysykää.
Fysioterapeutille koitan varata aikaa mutta kaikki ajat tuntuvat olevan varattuja pitkäksi aikaa, ennen joulua (2-3 viikkoa tästä) mulle kyllä luvattiin aika mutta onko pakkislaisilla yhtään kokemuksia tälläisestä/tietoa mikä voisi vaivata? Jotakin niksejä että voisi itse saada kivun pois?
Kokoajan on sellainen tunne (ainakin pääkopassa) että tuo olisi joku hermopinne minkä voisi napsauttaa pois.
Voisin sanoa että "kipu" on sellaista vähän säteilevää/jomottavaa.
Ja anteeksi sekainen teksti, jos on kysyttävää niin kysykää.