Hera80 makeutusaine muuttunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowbe
  • Aloitettu Aloitettu
Pitkään ostelin Ruoholahden Citymarketista Fastin Hera80 pussukoita. Ennen pussit olivat lähes kokonaan vihreitä ja makeutusaineena oli asesulfaami k(muistaakseni.) Viimeksi kun ostin, niin pusseissa olikin musta etupuoli ja makeutusaineeksi oli vaihdettu sukraloosi, joka ei oikein ole mun makuuni.. Huomasin myös, että jauho ei sekotu läheskään yhtä hyvin kuin tuo edellinen.

Osaakos joku kertoa, että onko tää vaan väliaikanen muutos, vai aletaanko pelkästään tuota uudempaa myymään ja vanhempi poistuu kokonaan tuotannosta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä toi uudistus on pysyvä. Fasti vaihtoi sen makeutusaineen, teki pussin designin uusiksi ja samalla tuli muutama uusi maku.

No perskeles, pitäskö sit koittaa hamstrata tota vanhaa hieman jostain. Ennen kun veti aamuprodet tai iltaprodet shakerista, niin shakerin puhdistus onnistui kaatamalla vettä sinne ja ravistamalla pari kertaa. Toi uus vaatii sen, että joka kerta jynssää tiskiharjalla kokkareet pois -.-

Juu, kyl se uus hera sekoittuu ihan ok mut jostain syystä sheikkeriin jää juurikin tommoisia Snowben mainitsemia "muruja". Aiemmin tosiaan puhdistu pelkästään huuhtelemalla mut nyt joutuu käyttään tiskiharjaakin.

Toffee on kyllä tähän asti maistetuista (kaikki) paras. Kuin vanukasta vetäisi. Eksoottisin kokemus taaseen oli maustamaton soijaproteiinijauhe, kuin olisi liisteriä vetänyt. Ei sitä pysty vetämään missään muodossa.

Toffee on kyllä tähän asti maistetuista (kaikki) paras. Kuin vanukasta vetäisi. Eksoottisin kokemus taaseen oli maustamaton soijaproteiinijauhe, kuin olisi liisteriä vetänyt. Ei sitä pysty vetämään missään muodossa.

Elähän nyt liioittele :) Hyvin olen saanut alas. 3 pussia on jo mennyt. Voittaa maultaan ton mansikkaheran kepeästi. Soijahan maistuu ihan puurolle.

Elähän nyt liioittele :) Hyvin olen saanut alas. 3 pussia on jo mennyt. Voittaa maultaan ton mansikkaheran kepeästi. Soijahan maistuu ihan puurolle.
3 pussia?? :wtf: Itse kerran erehdyin ostamaan ja oli aivan helvetillisen pahaa :D Ikinä maistanut mitään niin kauheaa...

Mä teen joskus "muusin" jossa on soijaisolaattia, maitoa ja soijakastiketta. Maistuu melkein perunamuusilta. Sitä tulee vaan helposti syötyä liikaa, ja sitten lähtee yöunet. Soijasta tulee joskus ihan törkee potku.

Kannattaa tyyppää ananaskin, kovin on maukasta. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom