Henry Rollins Spoken Word ilta 1.6.

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Henry Rollins saapuu Helsinkiin pitämään Spoken Word illan.

Perjantaina 1.6.2007 Savoy-teatteri.
Ovet auki klo 19.00, show n. klo 19.30.
Liput 25€.
Ennakko pe 27.4. alkaen Lippupalvelussa sekä Savoy- teatterin lippukassalta.

Yle Teema aloittaa 4.6. maanantain myöhäisilloissa Rollinsin juontaman talk shown :thumbs: .

Lippu varattu tuonne Savoyhin.

Kyllä setä jaksoi jutella. 2h40min. yhtä soittoa. Hauskaa oli.

Meni Henkka kokonaan ohi. Olen kuunnellut muutaman puhe CD:n ja käynyt katsoo Nosturissa keikkaa.
Mies ei paljoa hymyile. Eikös se aikoinaan jossain festarin haastattelussa kertonut paljon nostaa penkistä. Ja joku toimittaja huusi, ehkä vielä pystyt nostaa enemmän. Silloin Henkka Hymyili.
Henrystä tullaan vielä puhumaan. Ja PRKL kun on huomannut tuota puhe keikkaa.
Onneksi tuon näköinen ihminen ei ole enää töissä jäätelöbaarissa.

Perhana kun epäröin, edellisenä päivinä oli vielä tikettejä jäljellä, mutta kun olin tilaamassa oli jo myyty loppuun.

Kertokaahan millainen keikka oli? oliko yleisö mukana ja ymmärsikö Henryn paikoitellen aika kuivat läpät?

Keikka oli pääosin ihan hauskaa ja sujuvaa kuultavaa. Kyllä siellä sai nauraa ja Henry veti suht huumorilla läpi koko setin.
Henkka hymyili ja naureskeli, aika paljon itseään laittoi halvalla ja amerikkalaisia tietysti. Aiheina Bush, Fox News. sota, sotaveteraanit, matkat Israeliin ja Iraniin. Suomea kehui myös paljon. Myös visioi että kuljettaa Ameriikkoihin villieläimiä kahmalokaupalla ja ihmiset alkaisivat elää elämäänsä aivan eri tavalla kun eivät tiedä syökö puuma heidät työmatkalla jnejne.
Hauskaa aikansa mutta puuduttavan pitkään jorinoi kyseisestä aiheesta vaikka onkin taasen väkivaltaa vastaan mutta alligaattori pureskelemassa jotain cracknarkkaria oli pelkästään hauskaa ja piristävää.
Kyllä sille 25 eurolle sai ihan riittävästi vastinetta ja myönnän vilkuilleeni kelloa aika useasti viimeisen puolituntisen aikana. 2h 40min. suoraa soittoa on jo mulle aika riittävästi tarinaa.

Back
Ylös Bottom