Henkivartijan blogi lol :)

Lainaus blogista:

"Tulin eilen Raumalta jossa kävin tutustumassa pakoreitteihin ja vielä kertaamassa turvatoimet. Keskustelin myös RMJ johdon kanssa ja painotin sitä, että nyt he keskustelevat asiantuntijan kanssa. Vedin pihalla järkkävartijoille nopeat rannelukkotreenit joissa opituilla nikseillä he selviävät lähitaistelutilanteissa. "

Jeaaaah!!!

Joku testoman ja raudo-tyyppi taas ollut asialla.

hehe. Vai on kaverilla vielä musta vyö Jitsussa :D

Voi lollero, hyvää settiä äijä heittää kyllä, taitaa kaveri vetää jossain ihan omassa fantasiamaailmassaan:

EXVIP sanoi:
Pitkästä aikaa actionia löytyi stadin yöstä. Pistäydyin tutussa ravintolassa tullessa ja sisään mennessä kiinnitin huomiota nurkkapöydässä isoa ääntä pitävään ryhmään, josta aavistelin tulevan harmia. Otin kahvit ja kartoitin tilanteen. Päätin poistua ja silloin huomasin, että autoni kimpussa oli yksi sisällä näkemäni ryhmän jäsen. Rivakoin askelin kohti, kurkusta kiinni ja samassa takaani juoksee kolme muuta saman ryhmän miestä. Olivat ilmeisesti kiinnostuneet arvokkaasta jenkkituonti camarostani jossa on tavallista näyttävämmät vanteet. Ikkunasta heijastui tulijoiden sijainnit ja profiilit. Alta kaks sekuntia ja jokainen makasi ketarat ojossa maassa ja minä hälytin koirat hakemaan ryhmän pois. Pieni käytännön oppi on aina hyvästä. Mukavaa verryttelyä. Vedin pienen venyttelyn vielä aamuyöstä himassa.
Siismitävittua?:lol2:
Samaan sarjaan menee myös:
Menomatkalla Raumalle autooni yritettiin murtautua turkulaisella huoltoasemalla. Tulin munkkikahvilta ja huomasin pitkätukkaisen murtomiehen auton peräkontin kimpussa. Pistin kirvespotkun suoraan solisluuhun ja siihen jäi mies vaikeroiden.
Onko tää kaveri joku Auvo Niiniketo II tai jotain?

Se on jännä että joku voi kirjoituksillaan saada samaan aikaan nauramaan kuset housuissa että kiehumaan raivosta.Vittu mikä idiootti!!!=)

PS. Naisten aivot ovat pienemmät kuin miesten, ehkä siitä johtuu miesten korkeampi älykkyys.

Eka mä olin et ei jumalauta, mut sit mä olin et ei saatana....

Eiköhän se kaveri kuitenkin kirjoita ihan huumorilla noita juttuja ja naureskelee niille jotka ottavat asian tosissaan.

Korvaus on muodollinen, mutta sillä saan proteiinit ja puolet vuokrasta. Proteenin kulutus on valtavaa kehoni fyysisten mittojen vuoksi. Lihaksia on enemmän kuin kolmessa taviksessa.

eih :D:D

"Itse arvioin, etta huone oli sniperin kaytossa joka oli poistunut asioilleen tai ehti havaita murtoni alakertaan."

Se on hyva et suomes on tallaisia :david: "ammatilaisia":david: .

Kannatta muute lukee noi kommentit tosta juhannusactionista

Läppähän toi on ihan selvästi. Eka olin tosta suomi24 vähän kahen vaiheilla, mutta luettuani tota kaverin omaa plogia ei voi olla tajuamatta et toi äijä vedättää tyhmiä oikeen kunnolla :D

Hohoho, helposti jotkut luulevat kaikkea internetissä julkaistua todeksi. Voiko joku tuota luulla tosissaan kirjoitetuksi? =D

Toihan nyt oli ihan selvää "security-ninja" parodiaa.

Ei olisi ensimmäinen internettiin asti päässyt ihmisen puolikas joka on vähän väärään rooliin eksynyt.

Erään keski-ikäisen mieshenkiön tiedän tuolla pyörivän joka pukeutuu mikki hiiri paitaan ja käyttää propellihattua (ainakin vielä muutama vuosi sitten käytti). Internetissä pyörii kaiket päivät kirjastossa tai vastaavassa ilmaisessa nettipaikassa.
Ilmeisesti samanlaista roskaa jauhaa netissä ja kadulla kaiket päivät.
Kavereitakin tältä veikolta löytyy. Tosin he ovatkin 9-14 vuotiaita...

Enivei...voihan toi olla ihan läppäkin. :piis:
Pidensi mun elämää naurulla taas muutamia minuutteja.

Hohoho, helposti jotkut luulevat kaikkea internetissä julkaistua todeksi. Voiko joku tuota luulla tosissaan kirjoitetuksi? =D

Toihan nyt oli ihan selvää "security-ninja" parodiaa.

No onhan se ploki, ja sen pakko olla totta, jos joku oikea ihminen sitä kirjoittaa.

Ehhehh....

Sharon ja Paris ovat mahdollisesti tulossa Helsingin kiertueelle eraan projektin yhteydessa johon Renny liittyy mutta tasta ei enempaa. Waitiolo You know. Tahtoo jenkkilan sanonnat ja sanat taas sekoittua kotimaiseen kieleen.

:lol2:

Se on aikas viekas äijä. Kun hän lähti Jenkkilään, niin seuraavat postit ovat kirjoitettu ilman skandeja :)

Ainakin osaa asiansa, jos huijaa.

Back
Ylös Bottom