AndyS
Mode
Minkälaisia kokemuksia teillä on henkisestä valmennuksesta? Tässä pohjiksi mielenkiintoinen juttu Petra Ollista.
http://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/2016031021247617_bw.shtml
Olisiko tässä joku sellainen ajatus että pyritään tietoisesti välttämään juuri tämän kyseisen vastustajan ajattelua, ettei siitä tule mitään mörköä? Etenkin sellaista että se vaikuttaisi keskittymiseen alkuotteluissa, jotka pitää voittaa ennen kuin edes pääsee haastamaan.
http://www.iltalehti.fi/kamppailulajit/2016031021247617_bw.shtml
Miksi Petra Olli ei sano pahimman vastustajansa nimeä?
Maailmanlistan kakkonen puhuu ykkösestä vain japanilaisena.
Painin Euroopan mestarin Petra Ollin päätavoite on voittaa olympiakultaa Rion olympialaisissa 58 kilon sarjassa.
Tavoite on kova, sillä onnistuakseen täydellisesti Ollin pitää todennäköisesti kukistaa Japanin kolminkertainen olympiavoittaja, kymmenkertainen maailmanmestari Kaori Icho.
Icho voitti Ollin viime vuonna Las Vegasin MM-finaalissa 10-0.
- Japanilaisellakin on varma paikka Rioon. Hän on yksi kovimmista vastustajistani mutta ei ainoa. Riossa ei ole huonoja painijoita. Minun on mietittävä muitakin kuin japanilaista, että olen mukana iltapaineissa, Olli sanoi.
Olli ei puhu olympiakullan voittamisesta.
- Tähtään Riossa iltapaineihin, Olli sanoi.
Icho ja Olli kohtaavat Riossa aikaisintaan olympiafinaalissa, sillä he ovat kaavion eri puolilla.
- Minun pitää keskittyä omaan juttuun, ei siihen miten japanilaista vastaan painin. Ja mestarikin on kaadettavissa: japanilainen hävisi mongolialaiselle jokin aika sitten 10-0, Olli sanoi.
Olli ei kertaakaan maininnut Ichoa nimeltä, joten ehkä kyse on jonkinlaisesta henkisestä sodankäynnistä.
Olisiko tässä joku sellainen ajatus että pyritään tietoisesti välttämään juuri tämän kyseisen vastustajan ajattelua, ettei siitä tule mitään mörköä? Etenkin sellaista että se vaikuttaisi keskittymiseen alkuotteluissa, jotka pitää voittaa ennen kuin edes pääsee haastamaan.