Purtsi
Tsemppari/Kouluttaja
- Liittynyt
- 24.11.2003
- Viestejä
- 4 098
Kyllä nyt on sellainen palkokasvi nenässä että oksat pois..
Olen ollut n. kolkyt vuotta saman pankin asiakas ja nykyisin sen kautta liikkuu sekä henkilökohtainen että yrityksen rahaliikenne.
Mutta koska yritykset haluavat kehittyä ETEENpäin, on minunkin käyttämä pankki siirtänyt puhelunsa ulkoistettuun vaihteeseen. Ja siitähän se ajatus sitten lähti.. :wall:
Olen tottunut aina soittamaan yhteen numeroon, ja sieltä on sitten "Maija-täti" hoitanut mun asioita. Ei tarvitse joka kerta selittää koko asiakashistoriaa uudelleen ja uudelleen, vaan homma on toiminut ihan kympillä, täti kun tuntee jo mut äänestä.
Mutta eipä toimi enää. Ei saa enää samaa tätiä kiinni, ja vaihde yhdistelee milloin minnekkin, ja soittopyyntö viipyy matkalla yli 24 tuntia, ja joka kerta pitää aloittaa sama tarina alusta.
Yrittäjänä, ja markkinoinnin ammattilaisena en ymmärrä, miten tämä on olevinaan vienyt palvelua eteenpäin. Ja koska mun pyyntöihin saada henkilökohtaistapalvelua ei suhtauduta vakavasti, otan enemmän kun mielellään vinkit miten joku on saanut homman toimimaan pankin kanssa. Tai jos joku tietää jonkun pikkiriikkisen sivukonttorin, missä on joku mukava ääninen topakka nainen vastaamassa puhelimeen, niin nekin vinkit tänne vaan.
Onko muuten muilla vastaavia kokemuksia?
Olen ollut n. kolkyt vuotta saman pankin asiakas ja nykyisin sen kautta liikkuu sekä henkilökohtainen että yrityksen rahaliikenne.
Mutta koska yritykset haluavat kehittyä ETEENpäin, on minunkin käyttämä pankki siirtänyt puhelunsa ulkoistettuun vaihteeseen. Ja siitähän se ajatus sitten lähti.. :wall:
Olen tottunut aina soittamaan yhteen numeroon, ja sieltä on sitten "Maija-täti" hoitanut mun asioita. Ei tarvitse joka kerta selittää koko asiakashistoriaa uudelleen ja uudelleen, vaan homma on toiminut ihan kympillä, täti kun tuntee jo mut äänestä.
Mutta eipä toimi enää. Ei saa enää samaa tätiä kiinni, ja vaihde yhdistelee milloin minnekkin, ja soittopyyntö viipyy matkalla yli 24 tuntia, ja joka kerta pitää aloittaa sama tarina alusta.
Yrittäjänä, ja markkinoinnin ammattilaisena en ymmärrä, miten tämä on olevinaan vienyt palvelua eteenpäin. Ja koska mun pyyntöihin saada henkilökohtaistapalvelua ei suhtauduta vakavasti, otan enemmän kun mielellään vinkit miten joku on saanut homman toimimaan pankin kanssa. Tai jos joku tietää jonkun pikkiriikkisen sivukonttorin, missä on joku mukava ääninen topakka nainen vastaamassa puhelimeen, niin nekin vinkit tänne vaan.
Onko muuten muilla vastaavia kokemuksia?