Helsinki+ salikamashopit?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hömppä
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Heippulis!

Kun tässä kerta Hesaa kohden pitäisi pian suunnistaa niin suositelkaapas meikäläiselle kunnon edullisisa putiikkeja mistä saa hinta/laatusuhteeltaan hyviä treenikamoja vaatteista vöihin?

Samaa tietenkin voin kysästä samalla Tampereen päästä. Paikkoja olen kolunnut, juuri mitään päälle pantavaa ei ole löytynyt, varsinkaan housuissa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä olisi hyvä aihe, mutta kun kukaan ei vastaa? Tieto olisi tervetullutta tännekin, todella susirajan taakse, jos tulisi kesällä paikkakunnalla pistäydyttyä.
Tämän muuten mukavan pikkukaupungin ainut vika on tuo vaatepuolen niukkuus, muutama pusero ja housumalli valikoimassa vuodesta toiseen niissä parissa liikkeessä, joissa yleensä on salivaatteita. Aottakkee, kiltit?

hömppä sanoi:
Heippulis!

Kun tässä kerta Hesaa kohden pitäisi pian suunnistaa niin suositelkaapas meikäläiselle kunnon edullisisa putiikkeja mistä saa hinta/laatusuhteeltaan hyviä treenikamoja vaatteista vöihin?
...
juu on erittäin hyvä kysymys.
Joka paikassa on sitä samaa perussettiä. Mun mielestä tää edullinen ja laadukas kombinaatio on aika mahdoton yhtälö niin Helsingissä kuin missä tahansa muuallakin. Ja mitään huippuvalikoimia erilaisia treenivaatteita en tänäpäivänä mistään kaupasta ole löytänyt (vaikka en kyllä voi sanoa hulluna etsineenikään ja ehkä siinä syy :) ).
Mutta kuka tietää niin kertoo?

Niimpä. Halpaa ei ole missään. Paljon kaikkea on uuden Kampin keskuksen Sport landissa (onkohan se edes sen niminen...). Jossain Intersport megastoressa (löytyy esim. Mikonkadulta) on kans jotain treenikuteita. Tietääkö kukaan saako better bodiesin vaatteita mistään Hesasta ihan konkreettisesti vai pitääkö niitä vain tilailla..?

Piruetilta löytyy mun mielestä hyvälaatuista kampetta päälle, tosin edukkaasta en tiedä :) http://www.piruetti.fi/toimipaikat.html

Mun mielestä olen Better Bodiesia ostanut sieltä Simonkentältä jostain kaupasta, mutta lieneeköhän enää pystyssä?

Jep, tuo hinta/laatu saisi olla kohillansa, kun ei tälläsen ainasen sairaslomalaisen lompakolla mitää 100 e treenipöksyjä ostella. En niin välitä merkeistä tjms vaan ihan käypästä ok:n näköisestä treenikuteista, mitkä kestää pesua ja hikeä...

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom