Helsingin lisä ravinne kauppoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppi
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
pistäkääpä listaa missä ois helsingin laajin ja monipuolisin valikoima lisäravinne ja sali tuotteita.. oon menossa käymään eikä ehi alkaa netistä tarkkaileen. Tai sanokaa ainaskin suosituin meen sit sinne...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
´Forumin pohjakerroksessa on ainaki ihan hyvä liike, pulju on aika pieni, mut tavaraa kyllä löytyy...Ja yks kaunis mamma niitä myymässä (ainaki joskus):D

Sokoksen luontaistuoteosasto, ja luontaistuotekaupat yleensä (esim. Aikatalo) on edullisia. Jos tunnet jonkun S-ryhmän henkilökuntaan kuuluvan, saat -15%

Noh, jos etsitään laajinta ja monipuolisinta liikettä, niin en suosittelisi Sokosta. Toki itse mielelläni asioin siellä valikoiman rajallisuudesta huolimatta, koska saan alennusta :p Toisaalta lisäravinteiden yms. suurkuluttajillehan on noita "bonusjärjestelmiä" luontaistuotekaupoissa. Niiden hyöty tosin on vähän niin ja näin...

UFS:lla on liike Citykäytävän 2. kerroksessa. Sieltä löytyy aika paljon lisäravinteita. Sielläkin on mahdollisuus liittyä klubiin.

Itse tulee käytyä Loadmasterin mainitsemassa Forumin alakerrassa. Lisäravinteita ja silmänruokaa riittää kun 'se yks kaunis mamma' on töissä :p . Klubimahdollisuus löytyy sieltäkin. Vuosimaksu oli muistaakseni 9€ ja sillä saa kai 15-20% alennusta.

Hiukan asian vierestä: missä PMLats treenaa?

Viimeksi muokattu:
Originally posted by Pro-Pain

Hiukan asian vierestä: missä PMLats treenaa?

Hiukan asiaan liittyen.. JJJ on PMLatsin sulho. JJJ painaa 110 kiloa, JJJ on pirun vahva (vahvempi kuin mun isä), PMLats tykkää JJJ:stä.. :D

Heh heh vitsi vitsinä, mutta joo ei oo ollut pahemmin puhetta missä JJJ tai PMlats treenailee, tai en ainakaan muista.

Jos on tarkka niin tietää missä ihmiset treenaa, tai ainakin jotkut. Oli tossa joku threadi joskus jossa ihmiset sano missä treenaa.

Originally posted by Pro-Pain
Itse tulee käytyä Loadmasterin mainitsemassa Forumin alakerrassa. Lisäravinteita ja silmänruokaa riittää kun 'se yks kaunis mamma' on töissä :p . Klubimahdollisuus löytyy sieltäkin. Vuosimaksu oli muistaakseni 9€ ja sillä saa kai 15-20% alennusta.

Alennus on 10% tuotteista ja maksaa 10e/vuosi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom