Helsingin City Gym, kokemuksia???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tilhi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Arvon Punttimimmit, onko teistä kukaan käynyt ko. salilla? Katsoin jo saliarvosteluthreadiä, mutta tästä salista ei ollut siellä mainintaa. Työpaikan sijainnin vuoksi arvostaisin ihan ydinkeskustassa olevaa salia, eikä huvittaisi esim. lähteä metrolla Meijerin suuntaan, vaikka sali on varmasti hyvä. Motivusta kävin viime sunnuntaina kokeilemassa, eikä vaikutelma ollut kovin häävi. Ketju taitaa satsata lähinnä jumppiin, ja salin puolellella oli muutama keski-ikäinen mamma treenaamassa tehottoman näköisesti, ja pari loppusuoran anorektikkoa tahkoamassa tuntikausia kuntopyörää :eek: . Touhu vaikutti siis hieman epäeettiseltä voitonmaksimoinnilta.
Haluaisin siis löytää salin, jossa ihmiset treenaavat tosissaan pikemminkin kuin käyvät näyttämässä uusia vaatteita, ja jossa saa asiantuntevaa opastusta sekä treeniohjelman. Salihommissa olen ihan noviisi, mutta potkunyrkkeilyä olen harrastanut muutaman vuoden, eli lihaksia löytyy jo valmiiksi jonkun verran! Kiitos, jos viitsitte vastata tähän ja antaa vinkkejä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Olen käynyt aikoinaan säännöllisesti, mutta lopetin kun muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Laitteet olivat ihan jees, mitä muistelen (ainakin silloin) ja vapaita painojakin taisi olla ihan mukavasti. En siihen aikaan treenannut niin kauheasti niillä, vaikka treenasinkin silloin noin 4-5 kertaa viikossa.

Porukka oli myös kivaa ja heistä sai sellaisia hyvän päivän tuttuja.

Hei, tässä jonkin aikaa punttimimmejä lukeneena kirjoitan ensimmäistä kertaa.
Olen treenannut salilla pari vuotta, josta viimeinen vuosi ollut kovaa treeniä personal trainerin johdolla. Salina ollut City Gym Kampissa joka mielestäni on varsin kotoisa ja toimiva sali. Laitteita löytyy joka tarpeeseen, vaikka jotkut hiukan kuluneita mutta toimivia. Hintataso on varsin kohtuullinen ja siljainti mainio. Salilla käy hyvin sekalista miesvoittoista porukkaa joka pääosin näyttää treenaavan 'tosissaan' ja ikärakenne on laaja. Salia lukusalina käyttäviä ei ole paljon joukossa ;) Voin suositella.

Zone-sarja -42%
1.5vuotta cg:llä oon treenannut eikä juuri mitään negatiivista sanottavaa itse salista. jos tarvitsee treeniympäristön missä kaikki treenaavat tosissaan ja kaikki seurustelu sun muu sosiaalinen toiminta tapahtuu treenaamisen ehdoilla niin cg ei ole paras paikka. ruuhka-aikaan pukuhuoneissa saattaa hyvin olla ahdasta.

plussina sanottakoon edullinen hinta, vuosikortti alle 300e kun ostin.
ruuhka-ajan ulkopuolella tilaa on runsaasti treenata ja harvoin joutuu odottelemaan että pääsisi johonkin laitteeseen. kamat on kanssa miltei aina pukuhuoneessa levällään eikä koskaan mitään ole viety tai pengottu, ainakaan en ole huomannut.

... enkä ole punttimimmi ;)

Itse kävin City Gymillä ~puolisen vuotta, kun Hgissä asuin, ja kyllä siellä ihan hyvin pystyi treeninsä tekemään. Kyykkyhäkin puuttuminen on tosin iso miinus (kaksi kyykkypaikkaa kyllä löytyy, mutta molemmissa on muistaakseni kiinteät turvaraudat, jotka taas ovat minulle liian ylhäällä).

Mike sanoi:
Koitin kaikkeni treenata siellä, mutta ei kyennyt. Se jengi on aika hiihtäjää. Lukevat kirjoja ja seurustelevat, se syö kaiken oman motivaation treenaamisesta.

Mulle jäi myös sellainen kuva (kuus vuotta sitten viimeks tuolla käyneenä) että jengi tuli sinne vaan näyttäytymään. Eipä sillä, kai siellä treenata voi, kun keskittyy siihen omaan treeniin..

Hienoa, kiitos kaikille vastanneille (myös niille, jotka eivät ole Punttimimmejä)! Sen verran ristiriitaista infoa paikoitellen, että uteliaisuus herää, eli tsekattavahan mesta on! Näyttäytyjät eivät kauheasti häiritse, elleivät nyt ihan kaikkia reittejä tuki. Ja ennen kaikkea, mikäli eivät ole keskitysleirivangin mittoihin itseään laihduttaneet. Niistä jää aina huono omis, kun näkee, että jonkun pitäisi puuttua tilanteeseen (ehkä jopa salihenkilökunnan?), mutta ei itse kehtaa olla se joku. Kysymyshän on kuitenkin todella vaarallisesta taudista, jossa kuolleisuuskin on muistaakseni aika iso.

Korjataan tämän hetken tilannetta. Ne hiihtäjät siis eivät todellakaan ole näyttäytyjiä, vaan siis semmoisia +40v nysvääjiä jotka vain istuu ja tulee salille siis vain tapaamaan tuttujaan. Eli jos haluaa välttyä treenatuilta vartaloilta, niin kyllä tuo on oikea mesta. Ei siis millään pahalla salia kohtaan, mutta ikävä fakta.

Kannattaa zekata se ihan itse.

Heh, sitten siellä voinee (kerrankin) tuntea oman kroppansa treenatuksi ja hyväkuntoiseksi! Millaisia muut keskustan salit ovat?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika heikko tarjonta ylipäätänsä stadissa salien suhteen. Tai no naisille on kyllä. Suosittelisin sitä City gymin vieressä olevaa Motivusta koittaan.

Harmittaa itseä kun en koskaan Goldsilla päässyt treenaamaan. Joku kunnon sali keskustassa olis rok. Siihen saakka Mayor´s on ylivoimainen.

Harmittaa vain niin vietävästi kun Aki ei ole enää vetämässä sitä. Jos olisi, niin en voi kuvitella mitä kaikkea siistiä oheistoimintaa olisi voinut värkätä sinne. Nyt se menee vain treenipaikkana.

Unohtui kysyä, entä ne varsinaiset naisten salit sitten? Jos Punttimimmejä käy niissä, nekään eivät voi olla huonoja (tyyliin painot loppuu kymmeneen kiloon, koska muuten lihas kasvaa Iso-Arskan mittoihin yhdessä yössä :wall: ). Eli mitä olette mimmit mieltä keskustan naisten saleista? Käyttekö niissä?

Back
Ylös Bottom