Arvon Punttimimmit, onko teistä kukaan käynyt ko. salilla? Katsoin jo saliarvosteluthreadiä, mutta tästä salista ei ollut siellä mainintaa. Työpaikan sijainnin vuoksi arvostaisin ihan ydinkeskustassa olevaa salia, eikä huvittaisi esim. lähteä metrolla Meijerin suuntaan, vaikka sali on varmasti hyvä. Motivusta kävin viime sunnuntaina kokeilemassa, eikä vaikutelma ollut kovin häävi. Ketju taitaa satsata lähinnä jumppiin, ja salin puolellella oli muutama keski-ikäinen mamma treenaamassa tehottoman näköisesti, ja pari loppusuoran anorektikkoa tahkoamassa tuntikausia kuntopyörää . Touhu vaikutti siis hieman epäeettiseltä voitonmaksimoinnilta.
Haluaisin siis löytää salin, jossa ihmiset treenaavat tosissaan pikemminkin kuin käyvät näyttämässä uusia vaatteita, ja jossa saa asiantuntevaa opastusta sekä treeniohjelman. Salihommissa olen ihan noviisi, mutta potkunyrkkeilyä olen harrastanut muutaman vuoden, eli lihaksia löytyy jo valmiiksi jonkun verran! Kiitos, jos viitsitte vastata tähän ja antaa vinkkejä!
Haluaisin siis löytää salin, jossa ihmiset treenaavat tosissaan pikemminkin kuin käyvät näyttämässä uusia vaatteita, ja jossa saa asiantuntevaa opastusta sekä treeniohjelman. Salihommissa olen ihan noviisi, mutta potkunyrkkeilyä olen harrastanut muutaman vuoden, eli lihaksia löytyy jo valmiiksi jonkun verran! Kiitos, jos viitsitte vastata tähän ja antaa vinkkejä!