oli kyllä hyvä keikka,vaikka kyseisellä orkesterilla ei koskaan ole ollut mulle mitään erityistä merkitystä.kaksi biisiä tunnistin,eli If I could flyn ja I want outin.lisäksi mukana oli myös sekä rumpu- että kitarasoolo,mikä on aika erikoista festarikeikalla.tosta Grosskopfn linkistä löytyvältä biisilistalta tuli ainakin,muistini mukaan, King For 1,000 Years,Hell Was Made In Heaven,Halloween ja Future World,muut ei vaikuta tutulta.Mr Torturea ei ainakaan tullut,sen olisin tunnistanut :D
mun piti ottaa näitten veto ihan iisisti,kun edeltän Manitoun keikan aikana tuli riehuttua niin perkeleesti.no,se suunnitelma piti melkein toisen biisin loppuun asti :D saatanan Andi Deris veti mut väkisin mukaan meininkiin,hyvä äijä.mutta hyvä keikka oli,ja varsinkin Deris oli kova,sai todella hyvin yleisön mukaan ja niin päin pois.ehkä koko tapahtuman kovin keikka.
Sonata Arctica on aina ollu mun mielestä yliarvostettu,vaikka kuulinkin keikan aikana "kovempi tää on kuin Helloween"-kommentteja.Sonata yrittää pommeilla peittää sen että niitten biisit on tylsiä,ja kaikki kuulostaa samalta.
ugh,olen puhunut