Helloween Imatralle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja emil
  • Aloitettu Aloitettu
Helloween saapuu pääesiintyjäksi 12-13.8.2006 järjestättävään Rock to the riveriin Imatralle. Asiasta uutisoi tänään paikallislehti Uutisvuoksi. Kotisivuille tietoa ei ole vielä päivitetty.

Tämähän on siis aivan pakko nähdä, tuli pienenämpänä oltua nimittäin aika kova kurpitsafani.

jep niin tekköö.muutenkin RttR:ssä on paras esiintyjälista ikinä,vaikkakin aika kikkelihevipitoinen :D onhan siellä toki pari junttaorkesteriakin välissä..ja sitten tietysti noita teinibändejä
eli (tässä vaiheessa) lopullinen esiintyjälista on:

Helloween
Sonata Arctica
Graham Bonnet (ex-Rainbow)
Poets Of The Fall
Lapko
Stam1na
Smak
Lovex
Manitou
Bloodpit
Tarot
Twilightning
Frozen Paradise
Blue Trash
Battlelore
Dyecrest
Viilto
Scent Of Flesh
The Freakdolls

http://www.rocktotheriver.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Tavastialla Keikalla sen PASKAN levyn jälkeen (Chameleon),en muista vuotta. helloweenin jampat pyöri siellä baarin påuolella ennen keikkaa. No,minä itse sitten kaadoin tuopin lonkeroa Hr.Weikathin syliin! No,leederhoosenit vaihtoon vaan ennen keikkaa ja uusi lonkero tilalle niin ei ongelmaa. Järkkäri/Poke tuli jo avautumaan mutta kundit oli et - äh,anna olla. Siinä oli se Grosskopfkin.
Haukuttiin vielä sitä levyä ja pyydettiin et älkää soittako yhtään siltä uudelta. Yllättävän hyvin ne suhtautu,totesi vaan et - Voidaanko yksi soittaa?
Mitähän esim. Axl Rose olis tehny vastaavan jälkeen,perunu keikan?

Keikka alko biisillä Ride the Sky! Hienoo oli!

J.Jake sanoi:
No,minä itse sitten kaadoin tuopin lonkeroa Hr.Weikathin syliin!

J.Jake sanoi:
Haukuttiin vielä sitä levyä ja pyydettiin et älkää soittako yhtään siltä uudelta.

J.Jake sanoi:
Mitähän esim. Axl Rose olis tehny vastaavan jälkeen,perunu keikan?

Tappanu sut ja lähteny himaan.

Alec sanoi:
jep niin tekköö.muutenkin RttR:ssä on paras esiintyjälista ikinä,vaikkakin aika kikkelihevipitoinen :D onhan siellä toki pari junttaorkesteriakin välissä..ja sitten tietysti noita teinibändejä
eli (tässä vaiheessa) lopullinen esiintyjälista on:

Helloween
Sonata Arctica
Graham Bonnet (ex-Rainbow)
Poets Of The Fall
Lapko
Stam1na
Smak
Lovex
Manitou
Bloodpit
Tarot
Twilightning
Frozen Paradise
Blue Trash
Battlelore
Dyecrest
Viilto
Scent Of Flesh
The Freakdolls

http://www.rocktotheriver.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Stam1na on ilmeisesti peruuttanut esiintymisensä..
alustavaa aikataulua http://www.rocktotheriver.com/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=35

Helloween esiintyy elokuussa myös Oulussa Jalometalli -tapahtumassa. Ainakin tulevan kesän kiertuepaidassa moinen on viimeisenä keikkana. Helloweenin kotisivuilla keikasta ei tosin muuta mainintaa ole.

Rautaneidon foorumilta bongasin jutun.

edit: Jalometalli järjestetään näköjään 18.-19. elokuuta. Heidänkään kotisivuilla ei Helloweenista tosin mainintaa ole.

Grosskopf sanoi:
Helloween esiintyy elokuussa myös Oulussa Jalometalli -tapahtumassa. Ainakin tulevan kesän kiertuepaidassa moinen on viimeisenä keikkana. Helloweenin kotisivuilla keikasta ei tosin muuta mainintaa ole.

Rautaneidon foorumilta bongasin jutun.

edit: Jalometalli järjestetään näköjään 18.-19. elokuuta. Heidänkään kotisivuilla ei Helloweenista tosin mainintaa ole.

Jalometalli Festareilla ilmeisesti 18.8.

oli kyllä hyvä keikka,vaikka kyseisellä orkesterilla ei koskaan ole ollut mulle mitään erityistä merkitystä.kaksi biisiä tunnistin,eli If I could flyn ja I want outin.lisäksi mukana oli myös sekä rumpu- että kitarasoolo,mikä on aika erikoista festarikeikalla.tosta Grosskopfn linkistä löytyvältä biisilistalta tuli ainakin,muistini mukaan, King For 1,000 Years,Hell Was Made In Heaven,Halloween ja Future World,muut ei vaikuta tutulta.Mr Torturea ei ainakaan tullut,sen olisin tunnistanut :D
mun piti ottaa näitten veto ihan iisisti,kun edeltän Manitoun keikan aikana tuli riehuttua niin perkeleesti.no,se suunnitelma piti melkein toisen biisin loppuun asti :D saatanan Andi Deris veti mut väkisin mukaan meininkiin,hyvä äijä.mutta hyvä keikka oli,ja varsinkin Deris oli kova,sai todella hyvin yleisön mukaan ja niin päin pois.ehkä koko tapahtuman kovin keikka.
Sonata Arctica on aina ollu mun mielestä yliarvostettu,vaikka kuulinkin keikan aikana "kovempi tää on kuin Helloween"-kommentteja.Sonata yrittää pommeilla peittää sen että niitten biisit on tylsiä,ja kaikki kuulostaa samalta.
ugh,olen puhunut

Settilista alempana, Ouluun menijät katsokaa muualle, jos ei kiinnosta tietää.

The King For A 1000 Years
Eagle Fly Free
Hell Was Made In Heaven
A Tale That Wasn´t Right
Halloween
If I Could Fly
Power
Mrs. God
Future World
---------------
I Want Out
Dr. Stein

Rautaneidon sivuilta jouduin lunttaamaan.

Keikka oli melkoisen hyvä. Deris tosiaan on loistava johtohahmo bändille. Hansenin vääntämiä biisejä tuli siis kolme: Halloween, Future World ja I Want Out. Melko älytöntä. Varsinkin kun kaksi viimeistä ( eli tylsintä ) tuli myös aiemmilla Keeper3-keikoilla. Tosin kyllähän nuo porukkaa kovaan menoon lietsoi.

Manitoulta oli hyvä veto soittaa lopuksi Iron Maidenin Revelations, isomman lavan edessäkin porukka lämpeni sille.

Back
Ylös Bottom