Heli Tuutti

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Just lueskelin ko. lehteä ja juttua tänään. Mieletön nainen. :eek: :worship: Kunpa voisikin olla 60-vuotiaana samassa kunnossa...

Jep! Luin itse myös jutun eilen. Antaa kivasti tsemppiä ja motivaatiota, kun joskus tuntuu siltä että oon :wanha: kun vasta puolisen vuotta oon lajia kunnolla harrastanut. Onhan mulla aikaa vaikka kuinka ja mahdollisuuksia vaikka mihin!
Olisihan se mukava olla kolmenkymmenen vuoden päästä tuossa kunnossa... :worship:

Tutkin kaikki mahdolliset kuvat Heli Tuutista netissä. Onhan hänen kilpailemisensa todella saavutus, se että jaksaa dieetata ja värjätä ja poseerata jne. Ja todellakin, että on tuollaisessa kunnossa yli 60-vuotiaana!

Mutta kaunista se ei minun mielestäni ole. Olen itse 62-vuotias ja olen punttitreenillä viimeisen 8 vuoden aikana saanut itselleni näkyvät lihakset. Mutta noin rasvattomaksi en halua tulla. Olen kuitenkin matalakarboruokavaliolla saadakseni painoni ja rasvat hieman alemmaksi - en kuitenkaan noin alas.

Tämä on minun mielipiteeni - en siis ihan ymmärrä, miksi noin täysin skraapattua kroppaa arvostetaan.

leenam sanoi:
Tutkin kaikki mahdolliset kuvat Heli Tuutista netissä. Onhan hänen kilpailemisensa todella saavutus, se että jaksaa dieetata ja värjätä ja poseerata jne. Ja todellakin, että on tuollaisessa kunnossa yli 60-vuotiaana!

Mutta kaunista se ei minun mielestäni ole. Olen itse 62-vuotias ja olen punttitreenillä viimeisen 8 vuoden aikana saanut itselleni näkyvät lihakset. Mutta noin rasvattomaksi en halua tulla. Olen kuitenkin matalakarboruokavaliolla saadakseni painoni ja rasvat hieman alemmaksi - en kuitenkaan noin alas.

Tämä on minun mielipiteeni - en siis ihan ymmärrä, miksi noin täysin skraapattua kroppaa arvostetaan.
Pakko kommentoida, sillä olen ihan törkeän otettu että ikäisesi nainen seuraa forumia jossa keski-ikä ja jutut ovat 25v. Zemppiä kaikkeen mitä teet.

No punttitreenaus ei ikää katso. Silti toivoisin, että foorumissa olisi muitakin ikäisiäni - on sitä sentään vähän eri krempat jne. 60-vuotiaana kuin 25-vuotiaana! Palautuminen vie enemmän aikaa, aerobinen ei ole niin tarpeellista, hormoonitoiminta on ihan erilainen, priorisointi one erilainen....

leenam, kannoilla ollaan! Punttitreeni ei todella katso ikää, sillä myös kahdeksaakymmenettä käyvä äitini käy nostamassa rautaa toimintakyvyn ylläpidon vuoksi. Eikä hän muuten ole ainoa salimme ns. ikäihminen.

Myös itselleni on kertynyt kronologista ikää kiitettävästi (ei liene vaikea laskutoimitus). Palautumisen hidastuminen ja hormonitoiminnan takkuileminen on asiat, joiden kanssa nyt sompailen. Olen tutustunut myös pohjattoman väsymyksen päiviin ja iän mukana kroonistuneisiin valuvikoihin. Elimistöni biologinen ikä noudattaa tosin omaa rytmiään, mutta toisaalta seuraa kronologista ikää. No, näinhän viime kädessä kaikilla, sillä kuolleisuus on tähän tautiin on 100 %:a.

Kaikesta huolimatta treenaus on perheeni ja työni ohella intohimoni. Mentaalista ikää vaalin kaikin mahdollisin keinoin.

mölliskö sanoi:
Löytyykö :kuvia: ?? Yritin etsiä netistä mutta en löytyny...:nolo:
Tästä galleriasta löytyy, ihan ekojen kuvien joukosta. Helillä on violetit bikinit päällä. Tuo on viime kevään Boosman Fitness Classicin figure mastersista.

Pitää kyllä hattua nostaa Helille! :)

Hups, luulin erehdyksessä, että minusta pyydettiin kuvia ja ehdin jo etsiäkin ne, kunnes tajusin väärinkäsitykseni....

Minusta on kuvat vuosilta 1998 ja 2003 alimmaisena tällä sivulla:

http://www.stumptuous.com/cms/displayarticle.php?aid=128

Tällä hetkellä olen hieman rasvattomampi ja lihaksikkaampi käsittääkseni , mutta uudempia kuvia ei ole.

Ilmatar - kiva kun vastasit! En ole viime aikoina postaillut mitään, ehkä tulevaisuudessa teen sitä enemmän, jos muitakin "aikuisia" tosiaan on kuulolla! Onko useampia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sähän olet leenam vaan nuortunut salitreenin myötä! Hienot kädet!
a025.gif

leenam, onnitelut! Jälkeen-kuvassa kiinnitin käsien ohella erityistä huomiota keskikehosi upeaan tiivistymiseen. Voin melkein sielun silmillä nähdä, miten kuvien ajakohdasta edelleen tiivistynyt vyötärösi korostaa nyt hienosti lisää lihaa keränneitä latseja siipineen ja ojentajia. Ylävartalostasi näkyy se V-muoto, jota itse parhaillani metsästän!

Latest posts

Back
Ylös Bottom