Eilen kun kävin salilla, niin vikaa sarjaa tehdessä taju meni hetkellisesti kankaalle. Olin jo treenin alussa huomaanut, että sydän löi jotenkin ihmeen kovaa ja lopuksi silmissä pimeni kokonaan. Tämä oli outoa, koska pimennys kesti vain ehkä muutaman sekunnin, mutta kun avasin silmät, niin en heti tiennyt missä olin. Odotin herääväni kotona sängyssä, ennenkuin tajusin, että olin vielä salilla.
Tämä ei tietenkään ole normaalia, ja olisi kiva tietää, onko miten yleistä ihmisten keskuudessa, että näin on joskus käynyt? Varmaan pidättelin vaan liikaa henkeä liikkeiden aikana, ja aivot eivät saaneet happea. Kuitenkin kyykyt ja mavet ovat aina olleet kuvioissa mukana, eikä ko. liikkeissä syntyvä paine ole ennenkään aiheuttanut hallusinaatioita.
Tämä ei tietenkään ole normaalia, ja olisi kiva tietää, onko miten yleistä ihmisten keskuudessa, että näin on joskus käynyt? Varmaan pidättelin vaan liikaa henkeä liikkeiden aikana, ja aivot eivät saaneet happea. Kuitenkin kyykyt ja mavet ovat aina olleet kuvioissa mukana, eikä ko. liikkeissä syntyvä paine ole ennenkään aiheuttanut hallusinaatioita.