Heikossa hapessa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen kun kävin salilla, niin vikaa sarjaa tehdessä taju meni hetkellisesti kankaalle. Olin jo treenin alussa huomaanut, että sydän löi jotenkin ihmeen kovaa ja lopuksi silmissä pimeni kokonaan. Tämä oli outoa, koska pimennys kesti vain ehkä muutaman sekunnin, mutta kun avasin silmät, niin en heti tiennyt missä olin. Odotin herääväni kotona sängyssä, ennenkuin tajusin, että olin vielä salilla.

Tämä ei tietenkään ole normaalia, ja olisi kiva tietää, onko miten yleistä ihmisten keskuudessa, että näin on joskus käynyt? Varmaan pidättelin vaan liikaa henkeä liikkeiden aikana, ja aivot eivät saaneet happea. Kuitenkin kyykyt ja mavet ovat aina olleet kuvioissa mukana, eikä ko. liikkeissä syntyvä paine ole ennenkään aiheuttanut hallusinaatioita.

Tästähän on ollu paljon juttua ja melko yleistäkin. Itellä lähti taju raskaan mave ykkösen jälkeen. Liekkö sitten siitä ettei kiertäny päässä veri, ja matalasta verenpaineesta. Nimittäin kyykätessä ja mavettamisessa melkeimpä aina rupee huippaamaan ja silmissä joskus sumenee, usein näkyy tähtiä. Joskus kuulokin katoilee. Johtuu näemmä matalasta verenpaineesta (molemmat aliverenpaineen alapuolella). Sama toistuu vaikka maatessa on pitkään ja nousee ylös. Eli ei syytä paniikkiin.

vedossa mulla on paineitten ottaminen tosi tarkkaa ettei ne mene ns.päähän vaan palleaan ja vyötä vasten, lisäksi veto pitää lähteä samalla sekunnilla kun tankoon tartun. pienikin viivyttely alhaalla ja paineet tuntuu jotenkin kertyvän päähän. vastaukseni ei varmaan kyllä selvittäny mitään mut pitipä kertoa=)

Suositut

Back
Ylös Bottom