Heikko puristusvoima oikeassa kädessä sekä kipua jännittäessä forkkua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ilovejustin

Banned
Tervehdys! Minulla on oikeassa kädessä ERITTÄIN heikko (22 sen kutsunta kapistuksen mukaan, vasemmassa oli 44) puristusvoima enkä pysty puristamaan pikkurillilläni yhtään. Olen yrittänyt treenata käsiäni nyt muutaman kuukauden aktiivisesti (mm. levyjä pitelemällä, käsipainoilla wrist curleja, pyörittelemällä mailaa jossa paino ym.) kun olen huomannut tämän vaivan, mutta minkäänlaista kehitystä en juuri ole huomannut.
Lääkäri on perjantaina, mutta päätin silti tehdä tänne aiheen jos joku osaisi vähän neuvoa etukäteen tai jos jollain muulla olisi sama vaiva.
Uuden aiheen tein sillä en löytänyt hausta mitään, joka olisi auttanut.
Kiitos etukäteen :)

Ettei vain olisi oikeassa kädessä lihakset liian kireällä, ja esim. kyynärhermo pinteessä? Missä kohden kipu tuntuu? Säteileekö se johonkin kohtaan? Tuntuuko oikea ranne kireämmältä kuin vasen, kun liikutat sitä eri suuntiin?

Liialla treenillä saatat vaan pahentaa tilannetta. Niin mitäs sillä oikealla kädellä pitää tehdä niin paljon, että se alkaa näkyä jo puristusvoimassakin... ?

Tervehdys! Minulla on oikeassa kädessä ERITTÄIN heikko (22 sen kutsunta kapistuksen mukaan, vasemmassa oli 44) puristusvoima enkä pysty puristamaan pikkurillilläni yhtään. Olen yrittänyt treenata käsiäni nyt muutaman kuukauden aktiivisesti (mm. levyjä pitelemällä, käsipainoilla wrist curleja, pyörittelemällä mailaa jossa paino ym.) kun olen huomannut tämän vaivan, mutta minkäänlaista kehitystä en juuri ole huomannut.
Lääkäri on perjantaina, mutta päätin silti tehdä tänne aiheen jos joku osaisi vähän neuvoa etukäteen tai jos jollain muulla olisi sama vaiva.
Uuden aiheen tein sillä en löytänyt hausta mitään, joka olisi auttanut.
Kiitos etukäteen :)

Minulla tuli napsusormet ja kyynärhermonpinne käsiin ja puristusvoima oli tosi heikko, tavaratkin tippui kädestä. Oletko rasittanut käsiäsi jotenkin nyt enemmän? Minulla tuli kyynärsauvoilla kävelystä. Parani sitten, mutta heti kun teen jotain missä joudun puristamaan, esim haravointi ym. niin oireet tulee takaisin muttei onneksi yhtä pahana. Jos on hermoissa vikaa, niin niitä ei saa ärsyttää.

Latest posts

Back
Ylös Bottom