hei titääks kukaan mikä bändi se on ? tai mistä löytäis biisit...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dazur
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
no tietääks kukaan mist löytäis tai tietäiskö kukaan bändii mil on semmosii biisei esim Erektio,Tuijja,Mistvaa ja Rakkaus... erektion kertosäe menee jotenkin "Erektio! sä oot niin notkee , suonia katkee..." ja jotain :hyper: ja rakkaus jotenkin "Mä haluun uittaa mun valtikkaa sun suussasi kunnes saan , mä haluun duunaa sua säkkie välii , hässii sua cräkkiin kunnes saan..." ... "tuijja sun huulet on kuin hunajaa ne saa mun munan sulamaan" yms... jos joku tietäis mikä on kyseinen bändi tai mist sais noi biisit ... jos ees tiedätte mikä bändi tai ees noit biisei ;D kuulin noi yks kerta ku broidi imutti jotain ... ois iha kiva kuulla uusiks ... ilmoitelkaa jos tiedätte kyseiset biisit / bändin... mistvaan alus kyl puhutaan jostain espoo dirty soundsista mutta ei löytynyt mitään siitä... sanokaa jos näätte jotai .. Kiitti jo etukäteen :worship:

Hyvältä kuulostaa... :rolleyes: :david:

dazur,

mä tiedän ton bändin. levyt löytyvät usein vähän hämyisemmistä divareista. bändillä on aika hauska vanhasuomalainen nimi. käyt vaan pyytämässä tiskiltä: "sork kis it koeinus tani?"

Levyä ei oikeastaan saisi suomessa myydä, joten saat sen vain "koodilla" tiskin alta. Koodi pyynnön perään (lentosuudelma :haart: )! Löytynee paikkakunnaltasikin!

Mukavaa matkaa aikuiseksi ! :jahas:

:kakka:
Aimotarmo sanoi:
dazur,

mä tiedän ton bändin. levyt löytyvät usein vähän hämyisemmistä divareista. bändillä on aika hauska vanhasuomalainen nimi. käyt vaan pyytämässä tiskiltä: "sork kis it koeinus tani?"

Levyä ei oikeastaan saisi suomessa myydä, joten saat sen vain "koodilla" tiskin alta. Koodi pyynnön perään (lentosuudelma :haart: )! Löytynee paikkakunnaltasi
Aimotarmo sanoi:
--------------------------------------------------------------------------
jooh no mut tiiäks bändin nimee ??? voisitkos kertoa :worship: ?? pitäis vaa tietää se nimi :rolleyes: kaveri haluis tietää

Mukavaa matkaa aikuiseksi ! :jahas:

Rakkauden Valtikka ja Phat Lip Jackson.

http://www.rakkaudenvaltikka.net

edit. Ja niin, jos vähän siistimpää tekstiä pistäisit niin vastaukset eivät olisi ylläolevan kaltaisia :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom