Hedelmistä puheenollen, miten te punttimimmit toimitte niiden kanssa? Rakastan omenoita, banaania ja mandariinia ja olen kuullut niiden laihduttavasta vaikutuksesta tyyliin, vaihda ainakin puolet syömistäsi viljatuotteista hedelmiin ja tuloksia syntyy. Mitä mieltä olette tuosta? Jos esim. päivällä hedelmiä ja vasta illalla sallin itselleni 2-4 viipaletta leipää, kiinteydynkö? Olettaen tietenkin, että noudatan muutenkin tiukahkoa ruokavaliota 1400-2000kcal/pv, 2g/painokilo protskua ja yksinomaan täysviljaa.
Olen myös kuullut puhuttavan ns. hedelmäpäivistä, jolloin koko päivänä syödään yksinomaan hedelmiä ja juodaan runsaasti vettä. Puhdistaa kuulemma elimistöä ja lisää aineenvaihduntaa = polttaa rasvaa, kunnes taas 6pv protskutankkausta. Mitäs tästä mieltä?
Chi
Olen myös kuullut puhuttavan ns. hedelmäpäivistä, jolloin koko päivänä syödään yksinomaan hedelmiä ja juodaan runsaasti vettä. Puhdistaa kuulemma elimistöä ja lisää aineenvaihduntaa = polttaa rasvaa, kunnes taas 6pv protskutankkausta. Mitäs tästä mieltä?
Chi