Heath Ledger kuollut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j15
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Loistava tulevaisuus oli tällä näyttelijällä edessä, mutta minkäs teet, jos huumeilla leikkii. Jokerin rooli kesän batmanissä jäi tosiaan näyttelijän vikaksi rooliksi.

Voi saatanan saatana. Normaalisti mua nyt ei niin kosketa jos joku näyttelijä ittensä teilaa, mutta tää kaveri oli niin saatanan hyvä, sen työtä ois katellu erittäin mielellään lisää.
Tämä oli kyllä todellinen menetys.

Itse en ole erikoisemmin miehen elokuvista välittänyt, mutta Dark Nightia odottanut suurella innolla, jotta näkisin kuinka suoriutuu Jokerin roolista. Aikalailla kyllä tuli puskien takaa tämä. Lepää rauhassa.

Itse en ole erikoisemmin miehen elokuvista välittänyt, mutta Dark Nightia odottanut suurella innolla, jotta näkisin kuinka suoriutuu Jokerin roolista. Aikalailla kyllä tuli puskien takaa tämä. Lepää rauhassa.

Itsellenikään miehen aikaisempi tuotanto ei ole paljoa merkinnyt, mutta minäkin odotan tuota "Pimeää Yötä";) innolla.

Varsinkin trailerin nähtyäni.

Joo, kyllä itseänikin tuo menetys harmittaa. Lähinnä siis itsekeskeisistä syistä, kun satuin näyttelijästä pitämään. Parhaat suoritukset olivat mielestäni elokuvissa Monster's ball, Lords of Dogtown ja tietysti Brokeback mountain. En ole vielä nähny elokuvaa I'm not there, mutta roolia on kehuttu. Useita floppejakin uralle on mahtunut, mutta siksi harmittaakin, että juuri kun ura on lähtenyt kovaan nousuun niin tapahtuu tällaista, sääli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom