Headhunters -tunnari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon epätoivosesti yrittäny joka maanantai näihin aikoihin etsiä tuota "nänänänä nää" -kappaletta, mutta oon epäonnistunut surkeasti. Sattuisiko kukaan tietämään, mikä tuo kyseinen kipale on? Kiitos etukäteen! :)

kuitula sanoi:
Oon epätoivosesti yrittäny joka maanantai näihin aikoihin etsiä tuota "nänänänä nää" -kappaletta, mutta oon epäonnistunut surkeasti. Sattuisiko kukaan tietämään, mikä tuo kyseinen kipale on? Kiitos etukäteen! :)

Voiko sitä biisiä joku haluta :eek: no makuasioita sano koira kun pallejaan nuoli.

:offtopic: Tietääkö joku sen sairaskertomuksia sarjan lopputekstien aikana soivaa kappaletta? Taitaa olla Don Johnsson Big Bändin kai?

Nelonen vastaa molempiin kysymyksiin osittain tällä sivulla kysymyksessä numero 5.

Headhunters kappale on siis Happy Again ja tekijä ilmeisesti Patrick Linman

Jaaha, ratkaisinkin itse oman ongelmani.
Muillekin tiedoksi, kyseessä on Patrick Linmanin kappale happy again.

Kyseinen headhunterin biisi tekee sarjan seuraamisesta kivuliasta. Pitääkö sen tosiaan pärähtää täysillä soimaan joka toinen minuutti? Aargh!

Ei kellään ois tiedossa sitä biisiä, joka soi taustalla niissä Studio Julmahuvin sketseissä, joissa joku äijä aina hakkaa niitä ruhoja jossain teurastamolla ja sitte juoksee portaita ja hyppii saunassa...

Kertosäe menee jotenkin että:"There's a raging fire in my heart tonight" tai jotain :rock:

vittu ku jäi päähän soimaan :hyper:

terssi sanoi:
Ei kellään ois tiedossa sitä biisiä, joka soi taustalla niissä Studio Julmahuvin sketseissä, joissa joku äijä aina hakkaa niitä ruhoja jossain teurastamolla ja sitte juoksee portaita ja hyppii saunassa...

Kertosäe menee jotenkin että:"There's a raging fire in my heart tonight" tai jotain :rock:

Cheap Trick - Mighty Wings

"Läpi harmaan kukon" on kehityskertomus savolaisesta... :hyper:

terssi sanoi:

Cheap Trick tosiaan ja Löytyy muistaakseni Top Gunin sound trackiltä jos ei muualta.

Kusimato sanoi:
:offtopic: Tietääkö joku sen sairaskertomuksia sarjan lopputekstien aikana soivaa kappaletta? Taitaa olla Don Johnsson Big Bändin kai?

Onkohan se sama, joka soi sen mainoksessa? Se on ainaki Franz Ferdinandin Take me out-biisi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
CiioN sanoi:
Onkohan se sama, joka soi sen mainoksessa? Se on ainaki Franz Ferdinandin Take me out-biisi.

Se on Roolihuijarit-mainoksessa. Sairaskestomuksia päättyy muistaakseni DJBB:n biisiin Northbound.

Suositut

Back
Ylös Bottom