Haussa kappale naimisiinmenosta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hiski
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Etsin nyt jotain iskelmätuntijaa.

Jokunen vuosi sitten soitettiin oikein urakalla radioissa kappaletta, jossa kerrottiin jotakuinkin seuraavasti: "Me mennään naimisiin viikon päästä lauantaina.".

Nyt aivoni ovat alkaneet jyystää tuota riimiä ja haluaisin saada sen kokonaan kuultavakseni. Ongelma on, etten tunne esittäjää, enkä kappaleen nimeäkään. Tunnistaisiko joku ne tuosta riimista?

Koetin kovasti löytää tietoa kaikkitietävästä internetistä. Arvatenkin tuloksetta.

-Hiski

vilma-liina sanoi:
Ollos hyvä vaan.

:offtopic: Miten musta tuntuu, että pakkis on nykyään monessa asiassa nopeampi hakukone kuin google?

Olen samaa mieltä jos joku pistää mulle linkin Evolution firman kotisivuista. Näet en ainakaan Googlella löytänyt.

vilma-liina sanoi:
Ollos hyvä vaan.

:offtopic: Miten musta tuntuu, että pakkis on nykyään monessa asiassa nopeampi hakukone kuin google?

Hyvä kysymys.

Itse asiassa en uskonut saavani vastausta ennen seuraavaa päivää. Sitten ihan vain piruuttani kävin vilkaisemassa aloittamaani threadia. Ja ihmetys olikin suuri, kun joku ystävällinen immeinen oli vastannut miltei välittömästi kysymyksen lähetettyäni. Ennenkuulumatonta.

Pitäisi varmaan kokeeksi lähettää joku todella vaikea kysymys keskiviikkoaamuna kello 4:00. Pelkään pahoin, että silloinkin vastaus ilmestyisi alle viiden minuutin.

-Hiski

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom