Hauis rikki?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tokoro
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro. Elikkäs tossa kuntosalilla tein kyynärpää vasten tukea hauiskääntöjä, sellaisella laitteella. noh nyt on sitten hauiksen etupäässä näköjään pullistuma. Tarkemmin sanottuna nyt löytyy samasta kädestä kaksi pattia, ikään kuin olisi siihen keskelle hauista tullut jokin kuoppa. Saattaa olla että tein liikettä liian suurella painolla. Mikäs nyt avuksi ja mitä luulette että on tapahtunut? Saako tätä hauista enää kuntoon vai laitanko itseni samantien jojoon? :dance:

Lekurille vaan. Mieluiten päivystykseen, jos tollasia yllättäviä "koloja" lihaksen keskelle tulee.

Joo mua kiinnostas kans, tuli vasempaan hauikseen ku alotin tauon jälkee taas puntit (on saattanu ennenki olla mokoma,ei voi muistaa) ja oon funtsinu et mikähän mokoma on.
Luulis ettei verisuoni ois noin kova mut kuiteki näyttäs ihonläpi vähä semmoselt. Noh jos joku tietäis enempi?
Itellä siis tommone kova pallukka hauiksen etuosassa, eli ei mikään kuoppa jos sul joku kuoppa on?
edit: nii ja semmosta viel et ei oo mitenkää kipee ja oon jo monta viikkoo vedelly ton kans treeniä ku ei häiritse ollenkaa. (vois koittaa vähä venytellä tota vähä ahkerammin ja jotai lämpö salvoja vaik)

Ei lihas ainakaan poikki ole mennyt. Isällä menny hauis poikki kolarin takia, ja sanonut, että se teki sen verran kipeää ettei voi olla huomaamatta jos on mennyt haukka poikki :)

joo lekurille ja sillä selviää. tuskimapa mitään kovin vakavaa voi olla jos ei ole suurempaa kipua ym. relax, take it easy.

Joops, elikkäs lihas ei ole kipeä, mitä nyt normi hauistreenin jälkeen aina on vähän. Hauiksessa ei ole koloa vaan ns. painuma vasemmalla puolella. Tämä hauiksen edessä oleva lihaskohouma menee yli pienen hauikseni. Kyseinen kohouma on hiukan kova (vielä päivä treeneistä) ja tämä epämuodostuma näkyy kun lihaksen jännittää.
Ei ole tullut mustelmaa.

Voiko olla mahdollista että pieni osa lihaksesta on jonkin sortin krampissa ja tämän takia oudosti turvonnut. käsi taipuu myös normaalisti.

Back
Ylös Bottom