Hauis irti alapäästä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make72
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Leikattiin n.6vkoa sitte, on kiinni mutta rannetta pyörittäessä hauis liikkuu todella vähän.
Terveessä kädessä hauis liikkuu ylös/alas kun rannetta pyörittelee, ero on huomattava.
Paraneeko tuo liikkuvuus ajanmyötä, oisko jollain kokemusta?

Paranee. Itellä oli sama juttu, leikattiin reilu vuosi sitten. Tammikuussa oli leikkaus, kesäkuussa pystyin jo esim. vetämään leukoja ja olin muutenkin suunnilleen normaaleissa treenipainoissa.

Mulla oli ekat 3-4 vkoa epävarmuutta kans tuosta että onko se haba nyt kiinni alhaalla vai ei, kun hauis ei oikein liikkunut (vähän kyllä). Mutta heti kun pystyi tekemään kilollakin treeniä niin vointi koheni hurjaa vauhtia. Loukkaantumisen ja leikkauksen välissähän tuo haba ei liikkunut pätkän vertaa kun käänsi rannetta, eli kyllä se jossain kiinni on ja tullee paranemaan, aikaa vie jonkin verran tapauksista riippuen.

Mulla leikattiin toukokuussa 2011, 2011 syyskuussa uskalsin repiä jo 200+ maasta ja pikkuhiljaa myös ylätaljaa kovempaa jne.. Nyt ainoa ongelma on että hauiskäännöissä leikattu käsi menee karmeaan pumppiin nopeammin kuin terve. Hauiskäännössä painot 40kg suora tanko x10. Tein pitkään pelkkää volyymia eli 15-20 toistoa. En usko että lisäilen kauheasti tuohon hauiskääntöön, jotenkin vaan hirvittää.

Maastavedossa luulis olevan kovimmassa kuormituksessa, siinähän nämä ruukaa mennä hajalle.

Maastavedossa luulis olevan kovimmassa kuormituksessa, siinähän nämä ruukaa mennä hajalle.

Pelkällä myötäotteella ja remmeillä :(

Ristiotteella ei uskalla vetää vieläkään.

Itselläni leikattiin n. 3viikkoa sitten kyseinen jänne takaisin paikoilleen. Lääkäri sanoi tikkienpoiston yhteydessä, että nyt pitää venytellä sitä suoraksi ja sitten kiertoa myös samalla pikkuhiljaa.
2 viikon päästä on taas tarkistus, missä katsotaan sitten onko vielä kuinka jäykkä.

Maanantaina alkaa salillä käynti taas, tietysti vaan jalkoja/vatsaa/selkäpenkkiä. Onko vinkkejä salille tai muuten vaan mitä kannattaa tehä sen aikaa, kunnes pääsee kättä kuntouttamaan pienillä painoilla?
Miten itse toimitte? Kaveri on tulossa mukaan, että saadaan prässiin painot paikalleen!

Itselläni leikattiin n. 3viikkoa sitten kyseinen jänne takaisin paikoilleen. Lääkäri sanoi tikkienpoiston yhteydessä, että nyt pitää venytellä sitä suoraksi ja sitten kiertoa myös samalla pikkuhiljaa.
2 viikon päästä on taas tarkistus, missä katsotaan sitten onko vielä kuinka jäykkä.

Maanantaina alkaa salillä käynti taas, tietysti vaan jalkoja/vatsaa/selkäpenkkiä. Onko vinkkejä salille tai muuten vaan mitä kannattaa tehä sen aikaa, kunnes pääsee kättä kuntouttamaan pienillä painoilla?
Miten itse toimitte? Kaveri on tulossa mukaan, että saadaan prässiin painot paikalleen!

No huomaat ainakin että mitä tahansa teetkin niin kättä tarttis. Prässissäkin kun puristat niitä kahvoja niin muista haba.. Mä tein reisiojentajia ja koukistajia. Itse sen parhaiten huomaa ja tuntee, yksilöllistä varmaan.

Latest posts

Back
Ylös Bottom