Hattrick.org

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lord
  • Aloitettu Aloitettu
Bongasin tuossa muutama kuukausi sitten netistä aivan törkeän hyvä futismanageripelin.

Peli on varmaan monille tuttu, mutta muille lyhyt selostus:
Peliä pelataan netissä muita managereita vastaan. Jokaisella on oma joukkue hoidettavanaan talousasioista aina harjoitteluihin asti. Pelin tempo on varsin hidas, eli liigapelejä on kerran viikossa jne.
Peli tempaa mukaansa todella kovalla otteella ja työpävien luppohetket kuluu nykyisin futiskuvioita hioessa.

Ei muuta kuin kokeilemaan --> Hattrick

Ps. Suomalaisia joukkueita on mukana jo yli 10000 ja kansainvälisesti useita kymmeniä tuhansia joukkueita.

Nousin täks kaudeks vitosdivariin, ja sain äsken myytyä nuorisojoukkueesta viime viikolla nostetun pelaajan hintaan 590 000e. :rock: :rock:

Neljä kautta taitaa olla viimeisimmällä joukkueella takana ja taas ollaan siinä kiinnostuksen aallonpohjassa. Tarvis taistella syksyyn saakka niin että päivittelee kokoonpanoja jos sillon alkas taas enemmän kiinnostaa.

Sattuuko kukaan enään pelailemaan? Itse aloitin muutama viikko sitten uudestaan.

Taitaa olla 2004 kun aloitin ja vieläkin jatkuu, välissä oli tosin hiukan laiskempi ajanjakso ja pari divaria tipuin alaspäin joukkueen nuorennusleikkauksen myötä. Vitosessa tällä hetkellä ja juuri tänään nousi cupissa tie pystyyn.

Minä tein ensimmäisen joukkueeni 05-06, jolla pelasin vuoden päivät, kunnes kyllästyin peliin. Nykyisen joukkueeni tein muistaakseni 2010 ja sitä olen pitänyt pystyssä 1,5v satunnaisilla kirjautumisilla. Ehkä kerran kuussa käyn joku kymmenisen minuuttia katsomassa mikä on meno. 6 Divarissa mennään ja pitäs saada vaan kiinnostusta lisää, niin saattas joskus ehkä päästä 5:een. Nyt Vaatii kovaa työtä pysyä 6:ssa.

Kyllähän tuolla joukkue löytyy ja supporterit kans. Kutosdivaria tahkotaan, pari vahvistusta hommattu ja tiukka taistelu tullaan käymään vitoseen pääsystä. Joukkueen kasaus menee kyllä vähän hanurilleen, ei oikein osaa löytää sopivaa treeniä pelaajille. Pari miljoona junnua tullut nostettua mutta eipä niitäkää rahoja enää tilillä näy.

Back
Ylös Bottom