Hassun hauskat Duudsonit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripee
  • Aloitettu Aloitettu
Onpa pojat tai siis se yksi hemmo ollut "taas" hassun hauska !
Vieläkin naurattaa tuo pyllyn näyttäminen:jahas:
Itse tuli näytettyä peppua 80luvun puolessa välissä bussin ikkunasta, kun oltiin 9 luokalla Linnanmäellä luokkaretkellä:rolleyes:
Että se oli silloin itsestä ja kaverista tosi hauskaa näyttää kaupunkilaisille peppua, mutta luokanvalvoja ei sitä ymmärtänyt ja saatiin siitä sitten 1h jälkkäriäkin.
Oi niitä aikoja kun sai näyttää pyllyä ihmisille.
Taidan mennä näyttämään tuonne seuraavaan palaveriin ahteria, jos vaikka edistäisi noita palkkaneuvotteluja;)
Tuossa lisää poikien hauskuutta.
http://areena.yle.fi/video/1610516
Taidan kanssa potkaista ennen pepun näyttämistä pari pöytää kumoon....

Enemmän saisi ihmiset näyttää takapuoltaan kameroille ja kaikenmaailman toimittajille. Esim. politiikot voisivat näyttää takapuoltaan lehdistötilaisuuksia, sen sijaan että vastaisivat kysymyksiin. Mun mielestä siitä saisi ihan yhtä paljon informaatiota kun niiden nykyisistä vastausmalleista.

Miksi helvetissä aina rumat miehet näyttelee sitä persettä. Eikö voisi vaikka naisjulkkikset omaksua tuon tavan ja alkaa pyllisteleen kameroille. Enkä nyt tarkoita että Tukiaisen sitä pitäisi tehdä.

En jaksa ymmärtää, että miten noiden tyyppien tekemällä ohjelmalla voitetaan nykyään yhtään mitään?!? Joskus 2000-luvun vaihteessa olisin saattanut edes yrittää ymmärtää, mutta tuo on ollut jo viimeiset 10v niin nähty juttu että ei mitään rajaa.

Ja vielä yleisön äänestämä, ei helvetti.

En jaksa ymmärtää, että miten noiden tyyppien tekemällä ohjelmalla voitetaan nykyään yhtään mitään?!? Joskus 2000-luvun vaihteessa olisin saattanut edes yrittää ymmärtää, mutta tuo on ollut jo viimeiset 10v niin nähty juttu että ei mitään rajaa.

Ja vielä yleisön äänestämä, ei helvetti.
Eikö sun mielestä ole hauskaa, kun aikunen äijä heittää/potkii pöydän nurin ja näyttää persettä;)
Meillä tekee samaa 4v poika kun se kiukuttelee:rolleyes:
Lisäksi se on jostain oppinut paskasanan ja sitä sitten viljellään joka paikkaan.

Mikä tossa ei ois hauskaa! Heh heh hee ite ainakin repeilen, ei ne kaikki vaan ossoo pittee hauskoo :D

Ihan joskus alkuaikoina oli kelpo viihdettä, silloin kun vedettiin sen kummemmin miettimättä mopolla kuolonhyppy järveen ja stigaa auton perässä. Nykyään niin väkisin väännettyä p*skaa, että ei pysty sekuntiakaan katsomaan.

Ihan joskus alkuaikoina oli kelpo viihdettä, silloin kun vedettiin sen kummemmin miettimättä mopolla kuolonhyppy järveen ja stigaa auton perässä. Nykyään niin väkisin väännettyä p*skaa, että ei pysty sekuntiakaan katsomaan.

Samaa mieltä, katoin uusimman jenkkijakson. Aivan hirveetä paskaa.

Eikai kukaan näistä voi tykätä 15 ikävuoden jälkeen. Tai sitten olen itse tosikko, en ole ymmärtänyt noiden hauskuutta ikinä.

Samaa mieltä. On toi niin väsynyttä. "Hei mä keksin miten vois tuottaa pahennusta - meitsi näyttää KIKKELIN rrrristus siunakkoon".

Mun mielestä etelä pohjalaisten pitäisi laajemminkin hävetä. Ihan samaa meininkiä kuin manneilla. Uhoa, puukkoja ja lesottamista. Seuraavan kerran oikeesti, kun joku etelä pohjalainen mulkku sanoo jossain kissanristiäisissä sen maailman kuluneimman "Keskinkertaista yritetään tehdä, mutta priimaa pruukaa tulemaan", niin lyön saatana turpaan.

Haistakaa etelä pohjalaiset iso vittu. Noi teidän jutut ei oo hauskoja kenenkään - ei edes teidän itsenne - mielestä. Spedet.

Ai niin; mun pomo on etelä pohjalainen. Selittäisköhän tää jotain.

PS: Ai perskeles, kun Pääskyrinta ja Pimiä olis näyttänyt tissit!

Ai niin unohtu: Opettaako teidän äidit teidät saatana nauramaan sitä vitun typerää tekonaurua? Hä? Joka saatanan käänteessä tekonaurua. RRRiiiiistus - hö hö hö hö.

Tolla laihemmalla on haba kasvanu :O

mutjoo, noitten jutut oli hauskoja 10v sitten, nykyään vituttaa kun näkeeki. yhen jakson näin muijan luona ollessa telkkarista, tais olla joku duudsoni olympialaiset, myötähäpeä oli suunnaton.

Ai niin unohtu: Opettaako teidän äidit teidät saatana nauramaan sitä vitun typerää tekonaurua? Hä? Joka saatanan käänteessä tekonaurua. RRRiiiiistus - hö hö hö hö.

Alkoipa sappi kiehua välittömästi kun tuli just se tekonauru-häkätys mieleen. LÄÄKKEEEET!

Vaikka paskaa huumoria olisikin, niin kyllä pojat on jotain oikein tehneet. Tv-sopimuksilla ovat tehneet jo sellaiset rahat, ettei muuta enää tarvitse tehdäkään.

Jep, itse duudsonit on paskaa mutta kun ottaa huomioon että kundien Rabit Films tuottaa esim Madventuresia ja Kill Armania niin ei nuo taida ihan tyhmiä jätkiä ollakkaan. Pohoojaalaisittain, tehekää perässä jos pystyttä :D

Vaikka paskaa huumoria olisikin, niin kyllä pojat on jotain oikein tehneet. Tv-sopimuksilla ovat tehneet jo sellaiset rahat, ettei muuta enää tarvitse tehdäkään.

Juuri näin. Alkuaikojen jutut oli ehkä parempia, mutta tv-bisnestä kun tehdään niin kannattaa tehdä sellasta, jolla saa massia :) Ja todellakin, kyllä jätkiä hymyilyttää pankkiautomaatilla käydessä..

No kyllä toiki on vielä todella aidon kuulosta jack assin vastaavaan "nauruun". Molemmat sarjat on kyllä ollu parhaillaan juurikin joskus alkuaikoina.

Samaa mieltä. Aivan paskaa läpyskää heittää pojat nykyään. Tai ehkä aika vaan on ajanut tämänkin trendin ohi omalla kohdallani.
MUTTA! Fiksujahan jantterit on, kun tekevät sitä, mikä myy ja millä saa massia. Tosin muistelisin lukeneeni, että se läski pitkätukka (Jarno nimeltään?) omistaa Rabbit Filmsin ja ne muut pojat on sillä vain töissä. Eli sillä sitä rahaa on. Ja vaikka en kuulukaan todellakaan sarjan ja tuotostensa ihailijoihin, niin en ole kateellista sorttia, vaan iloinen, että toiset pärjää. Toivottavasti oikein rikastuvat!

Back
Ylös Bottom